Sea-Land breidt spoornetwerk in Oost en West uit

Lange afstanden, slechte wegen, overvallen op wagens en dagenlange wachttijden aan de grenzen: een verlader zou wel gek zijn om zijn produkten met een vrachtwagen naar het GOS te sturen. Niets is minder waar. Het spoorvervoer op het GOS komt slechts langzaam op gang. De meeste lading vindt haar weg naar Moskou via conventioneel wagenladingverkeer en er is slechts e en directe verbinding tussen Rotterdam en Brest. Oorzaak van dit alles is dat railtransport op dit gebied een enor

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Sea-Land breidt spoornetwerk in Oost en West uit | NT

Sea-Land breidt spoornetwerk in Oost en West uit

Lange afstanden, slechte wegen, overvallen op wagens en dagenlange wachttijden aan de grenzen: een verlader zou wel gek zijn om zijn produkten met een vrachtwagen naar het GOS te sturen. Niets is minder waar. Het spoorvervoer op het GOS komt slechts langzaam op gang. De meeste lading vindt haar weg naar Moskou via conventioneel wagenladingverkeer en er is slechts e en directe verbinding tussen Rotterdam en Brest. Oorzaak van dit alles is dat railtransport op dit gebied een enor

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu