‘Vervoerders gaan hun echte klanten zien’

,,Het strategisch denken is in de vervoerswereld duidelijk in ontwikkeling. Bedrijven stellen zich veel meer dan vroeger vragen als: wie zijn mijn belangrijkste klanten? In welke markten wil ik zitten? En: moeten we wel een vestiging in Spanje openen?” Aan het woord: drs. Ben van Dorp van de Erasmus Universiteit.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

'Vervoerders gaan hun echte klanten zien' | NT

'Vervoerders gaan hun echte klanten zien'

,,Het strategisch denken is in de vervoerswereld duidelijk in ontwikkeling. Bedrijven stellen zich veel meer dan vroeger vragen als: wie zijn mijn belangrijkste klanten? In welke markten wil ik zitten? En: moeten we wel een vestiging in Spanje openen?'' Aan het woord: drs. Ben van Dorp van de Erasmus Universiteit.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu