Nieuwe containerdienst naar Baltische Zeegebied

Shortsea

Evergreen en Unifeeder breiden hun samenwerking voor de bediening van het Baltische Zeegebied uit met de start van een derde dienst, die zowel Sint-Petersburg als Kotka bedient.

De Taiwanese rederij doet al langer beroep op Unifeeder voor het transport van deepsealading naar Rusland en Finland. Via de BAL1-dienst is er een verbinding tussen Rotterdam, Bremerhaven, Hamburg en Sint-Petersburg. De BAL2-dienst loopt Rotterdam, Helsinki en Kotka aan.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Nieuwe containerdienst naar Baltische Zeegebied | NT

Nieuwe containerdienst naar Baltische Zeegebied

Shortsea

Evergreen en Unifeeder breiden hun samenwerking voor de bediening van het Baltische Zeegebied uit met de start van een derde dienst, die zowel Sint-Petersburg als Kotka bedient.

De Taiwanese rederij doet al langer beroep op Unifeeder voor het transport van deepsealading naar Rusland en Finland. Via de BAL1-dienst is er een verbinding tussen Rotterdam, Bremerhaven, Hamburg en Sint-Petersburg. De BAL2-dienst loopt Rotterdam, Helsinki en Kotka aan.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen