‘Subsidie waterstofschepen is hard nodig om voorop te blijven lopen’

Interview

Het consortium Sh2ipdrive, dat zich richt op de toepassing van waterstof in de maritieme sector, heeft een subsidie van 24,2 miljoen euro ontvangen van het ministerie van Economische Zaken. Het totale projectbudget is 33,6 miljoen euro, inclusief eigen middelen van 9,4 miljoen. Klaas Visser, universitair hoofddocent Maritieme Techniek bij de TU Delft, en Marjon Castelijns, manager Business Development bij Future Proof Shipping, zijn lid van het consortium en vertellen waaraan het geld wordt uitgegeven.

Marjon Castelijns

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

‘Subsidie waterstofschepen is hard nodig om voorop te blijven lopen’ | NT

‘Subsidie waterstofschepen is hard nodig om voorop te blijven lopen’

Interview

Het consortium Sh2ipdrive, dat zich richt op de toepassing van waterstof in de maritieme sector, heeft een subsidie van 24,2 miljoen euro ontvangen van het ministerie van Economische Zaken. Het totale projectbudget is 33,6 miljoen euro, inclusief eigen middelen van 9,4 miljoen. Klaas Visser, universitair hoofddocent Maritieme Techniek bij de TU Delft, en Marjon Castelijns, manager Business Development bij Future Proof Shipping, zijn lid van het consortium en vertellen waaraan het geld wordt uitgegeven.

Marjon Castelijns

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen