UTA: non-stop mobiliteit door heel Europa

Brand Stories

UTA is een tank- en servicekaartspecialist die klanten onderweg ontzorgt. Zo kan er met de tankkaart van UTA getankt worden op meer dan 68.700 locaties in 40 Europese landen, merk­onafhankelijk en zonder contant geld.

GWEN HUNTJENS
In deze editie van Brand Stories vertelt UTA zijn verhaal. Organisaties in de logistiek zitten vol inspirerende en informatieve verhalen. In Brand Stories worden deze door hen rechtstreeks aan u verteld.

Gwen Huntjens, managing director bij UTA, vertelt dat professionele chauffeurs en bedrijven voor commerciële goederen en personenvervoer met de merkongebonden kaart door heel Europa kunnen tanken en tol betalen. ‘Het dagelijkse werk wordt op deze manier makkelijker gemaakt.’

Kracht

De missie van de leverancier is de mobiliteit vereenvoudigen voor klanten, zodat zij zich kunnen concentreren op wat er echt toe doet. ‘Onze UTA Edenred medewerkers hebben niet alleen de kennis maar ook de interesse in de branche en het product en passen dit met veel enthousiasme toe in het advies naar onze klanten. Immers iedere klant is uniek en zo worden onze klanten ook bediend. Dit is de kracht van ons bedrijf.’

UTA Edenred is al sinds 1969 actief in de Benelux. Gwen is al meer dan twintig jaar werkzaam in de branche. Naar haar mening is deze ervaring essentieel om de klanten te bedienen. ‘Je moet weten wat er speelt in de markt en hierop vooruitlopen. In de transportbranche is het vaak snel handelen en onze klanten verwachten voor de vraagstukken die ze hebben op het gebied van diesel, tol en btw-service snel een antwoord terug.’ Volgens Gwen zijn door de vestigingen van UTA Edenred in Europa de lijnen kort. Zij kunnen direct inspelen op de wensen en behoeften van de klant.

UTA biedt niet alleen het UTA-kaartsysteem aan. Gwen: ‘Klanten kunnen onderweg profiteren van een breed scala aan diensten, waaronder tolfacturatie, werkplaats, pech en slepen, en terugbetaling van btw en accijnzen via onze dienstverlener.’ Gwen zegt ‘dat UTA is waar onze klanten zijn. Als een klant zich bij ons aanmeldt, begint de reis. UTA is de reisleider om ze van van A naar B te brengen.’

Ontwikkeling van morgen

UTA is voortdurend bezig met de ontwikkelingen van morgen. ‘Hoe kunnen data ingezet worden om de processen van onze klanten te verbeteren? Wat ooit begonnen is als betaalcheque voor diesel zal in de toekomst het nieuwe tanken zijn via een mobiele app.’ Met de meest uitgebreide EETS-dienst op de markt, de UTA One, is UTA sinds 2018 een van de beste aanbieders op dit gebied. Het is een allround EETS-tolbox voor facturering in heel Europa. ‘Een boordsysteem dat een indrukwekkend scala aan Europese tolcontexten en diensten met toegevoegde waarde biedt. Met nieuwe tolsystemen die ‘via de ether’ kunnen worden ontgrendeld, behoort het verwisselen van tolboxen in Europa tot het verleden’, vertelt Gwen trots.

Daarnaast speelt verduurzaming een belangrijke rol. Gwen: ‘Zo kunnen met een tankpas van UTA alternatieve brandstoffen getankt worden, waaronder LNG. Onze klanten hebben hiermee toegang tot het grootste netwerk van tankstations in Europa.’

En wat drijft Gwen in haar werk? Ze is ruim twintig jaar geleden begonnen bij UTA en sinds dit jaar is ze managing director. ‘Het zijn langdurige relaties met klanten die ik in de jaren heb opgebouwd. Ik ben er voor de klant in goede tijden, maar ook in de wat mindere jaren waarin transportondernemers zich door omstandigheden bevinden. Omdat transport altijd in beweging is, betekent dit dat ik in mijn dagelijkse werk ook altijd snel moet schakelen. Dit maakt het werk afwisselend en uitdagend.’

Ook vindt Gwen het belangrijk dat iedereen met plezier naar zijn werk komt en dat de medewerkers zich openstellen voor verbetering en ontwikkeling. ‘Werken moet vooral ook leuk zijn, dan komt de rest vanzelf.’ Gwen is het meest trots op het vertrouwen dat zij altijd heeft gekregen van haar klanten en het bedrijf waar ze voor werkt. ‘Hierdoor kan ik succesvol zijn en voel ik me als een vis in het water.’

Dit verhaal is aan u verteld door UTA

BRAND STORIES

Bedrijven en organisaties in de logistiek zitten vol inspirerende en informatieve verhalen. In Brand Stories worden deze door hen rechtstreeks aan u verteld.

Heeft uw bedrijf ook een interessant verhaal? Neem contact met ons op en bekijk de mogelijkheden om ook te adverteren via Brand Stories.

UTA: non-stop mobiliteit door heel Europa | NT

UTA: non-stop mobiliteit door heel Europa

Brand Stories

UTA is een tank- en servicekaartspecialist die klanten onderweg ontzorgt. Zo kan er met de tankkaart van UTA getankt worden op meer dan 68.700 locaties in 40 Europese landen, merk­onafhankelijk en zonder contant geld.

GWEN HUNTJENS
In deze editie van Brand Stories vertelt UTA zijn verhaal. Organisaties in de logistiek zitten vol inspirerende en informatieve verhalen. In Brand Stories worden deze door hen rechtstreeks aan u verteld.

Gwen Huntjens, managing director bij UTA, vertelt dat professionele chauffeurs en bedrijven voor commerciële goederen en personenvervoer met de merkongebonden kaart door heel Europa kunnen tanken en tol betalen. ‘Het dagelijkse werk wordt op deze manier makkelijker gemaakt.’

Kracht

De missie van de leverancier is de mobiliteit vereenvoudigen voor klanten, zodat zij zich kunnen concentreren op wat er echt toe doet. ‘Onze UTA Edenred medewerkers hebben niet alleen de kennis maar ook de interesse in de branche en het product en passen dit met veel enthousiasme toe in het advies naar onze klanten. Immers iedere klant is uniek en zo worden onze klanten ook bediend. Dit is de kracht van ons bedrijf.’

UTA Edenred is al sinds 1969 actief in de Benelux. Gwen is al meer dan twintig jaar werkzaam in de branche. Naar haar mening is deze ervaring essentieel om de klanten te bedienen. ‘Je moet weten wat er speelt in de markt en hierop vooruitlopen. In de transportbranche is het vaak snel handelen en onze klanten verwachten voor de vraagstukken die ze hebben op het gebied van diesel, tol en btw-service snel een antwoord terug.’ Volgens Gwen zijn door de vestigingen van UTA Edenred in Europa de lijnen kort. Zij kunnen direct inspelen op de wensen en behoeften van de klant.

UTA biedt niet alleen het UTA-kaartsysteem aan. Gwen: ‘Klanten kunnen onderweg profiteren van een breed scala aan diensten, waaronder tolfacturatie, werkplaats, pech en slepen, en terugbetaling van btw en accijnzen via onze dienstverlener.’ Gwen zegt ‘dat UTA is waar onze klanten zijn. Als een klant zich bij ons aanmeldt, begint de reis. UTA is de reisleider om ze van van A naar B te brengen.’

Ontwikkeling van morgen

UTA is voortdurend bezig met de ontwikkelingen van morgen. ‘Hoe kunnen data ingezet worden om de processen van onze klanten te verbeteren? Wat ooit begonnen is als betaalcheque voor diesel zal in de toekomst het nieuwe tanken zijn via een mobiele app.’ Met de meest uitgebreide EETS-dienst op de markt, de UTA One, is UTA sinds 2018 een van de beste aanbieders op dit gebied. Het is een allround EETS-tolbox voor facturering in heel Europa. ‘Een boordsysteem dat een indrukwekkend scala aan Europese tolcontexten en diensten met toegevoegde waarde biedt. Met nieuwe tolsystemen die ‘via de ether’ kunnen worden ontgrendeld, behoort het verwisselen van tolboxen in Europa tot het verleden’, vertelt Gwen trots.

Daarnaast speelt verduurzaming een belangrijke rol. Gwen: ‘Zo kunnen met een tankpas van UTA alternatieve brandstoffen getankt worden, waaronder LNG. Onze klanten hebben hiermee toegang tot het grootste netwerk van tankstations in Europa.’

En wat drijft Gwen in haar werk? Ze is ruim twintig jaar geleden begonnen bij UTA en sinds dit jaar is ze managing director. ‘Het zijn langdurige relaties met klanten die ik in de jaren heb opgebouwd. Ik ben er voor de klant in goede tijden, maar ook in de wat mindere jaren waarin transportondernemers zich door omstandigheden bevinden. Omdat transport altijd in beweging is, betekent dit dat ik in mijn dagelijkse werk ook altijd snel moet schakelen. Dit maakt het werk afwisselend en uitdagend.’

Ook vindt Gwen het belangrijk dat iedereen met plezier naar zijn werk komt en dat de medewerkers zich openstellen voor verbetering en ontwikkeling. ‘Werken moet vooral ook leuk zijn, dan komt de rest vanzelf.’ Gwen is het meest trots op het vertrouwen dat zij altijd heeft gekregen van haar klanten en het bedrijf waar ze voor werkt. ‘Hierdoor kan ik succesvol zijn en voel ik me als een vis in het water.’

Dit verhaal is aan u verteld door UTA

BRAND STORIES

Bedrijven en organisaties in de logistiek zitten vol inspirerende en informatieve verhalen. In Brand Stories worden deze door hen rechtstreeks aan u verteld.

Heeft uw bedrijf ook een interessant verhaal? Neem contact met ons op en bekijk de mogelijkheden om ook te adverteren via Brand Stories.