Bestellen via internet vereist andere logistiek

Sinds 2007 groeit de markt van E-logistics met 10 tot 20% per jaar. Hierdoor besteden Nederlandse consumenten in 2012 tien miljard euro aan internetaankopen.

Een ontwikkeling die nog wel even doorzet. Volgens Paul Nijhoff, ceo van Wehkamp, vindt binnen 10 tot 15 jaar de helft van alle kledingverkopen en 90% van de verkopen van elektronica via internet plaats.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Bestellen via internet vereist andere logistiek | NT

Bestellen via internet vereist andere logistiek

Sinds 2007 groeit de markt van E-logistics met 10 tot 20% per jaar. Hierdoor besteden Nederlandse consumenten in 2012 tien miljard euro aan internetaankopen.

Een ontwikkeling die nog wel even doorzet. Volgens Paul Nijhoff, ceo van Wehkamp, vindt binnen 10 tot 15 jaar de helft van alle kledingverkopen en 90% van de verkopen van elektronica via internet plaats.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen