Dit artikel verder lezen?
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Bent u al abonnee van NT ?
Alleen al de keuze voor het verkeerde voorzetsel doet vermoeden dat er weinig denkwerk schuilt achter het initiatief ‘Actie in de Transport’.
Dat slechts negen vrachtwagenchauffeurs de moeite namen om mee te doen aan de laatste actie – vorige week op de A12 – is hoopgevend. En dat FNV Bondgenoten en Transport en Logistiek Nederland (TLN) zich distantiëren van de snelwegblokkades die deze groepering opwerpt, niet meer dan logisch.
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
een reactie op dit soort onzinnige berichten is niet eens nodig. discussie moet men voeren met mensen die op zijn mist een beetje verstand van zaken hebben en daar getuigd deze "journalist"duidelijk niks van te bezitten. zal wel een telegraaf sensatie mannetje zijn.
Precies m.blokland daar sluit ikij bij aan goed verwoord
Heerschap de Kruif verdiep u eens wat beter in de materie en u zult er achter komen dat wij via de EU onze eigen concurentie aan het financieren zijn tln en evo zal het worst zijn of er Nederlanders of Moeland chauffeurs achter het stuur zitten ik wil vandaag nog voor een Pools salaris gaan werken als mijn rekeningen in N.L.net zo hoog of lager zijn dan van een Moelander (klein voorbeeld de digikaart E 110 ???)
Beste Frank.
Wie is hier nou kortzichtig? Onder welke steen heb jij geldgen?
tln en de evo blijven liever met hun luien gat op de stoel zitten en in afwachten dat zij eindelijk en keer wat doen als het te laat is meer ongevallen meer mensen in de www en dat de probleem proberen op te lossen ik zelf heb ooit en mailtje gehad van de bond met de vraag of ik iets van af weet over de mis standen in transport heb hier bij de firma’s gemeld die met oost Europese chauffeurs rijden op en vrachtwagen wagens met Nederlandse kenteken en ik weet dat er Nederlandse jongens de www zij
tln en de evo blijven liever met hun luien gat op de stoel zitten en in afwachten dat zij eindelijk en keer wat doen als het te laat is meer ongevallen meer mensen in de www en dat de probleem proberen op te lossen ik zelf heb ooit en mailtje gehad van de bond met de vraag of ik iets van af weet over de mis standen in transport heb hier bij de firma’s gemeld die met oost Europese chauffeurs rijden op en vrachtwagen wagens met Nederlandse kenteken en ik weet dat er Nederlandse jongens de www
Beste F De Kruif .
Dat u van mening bent dat deze actie niet zinvol is uw recht om dat mede te delen.Maar dat u vind dat veel chauffeurs hun werk te danken hebben aan het vrije verkeer is zeer kort door de bocht .Want toen de grenzen gesloten waren reden er geen uitgebuite goedkope oosteuropeesche chauffeurs door geheel Europa .Maar reden er vakbekwame en alle talen sprekende Nederlandse chauffeurs door geheel Europa waardoor vooral de Nederlandse transportbedrijven groot zijn geworden