Doorpakken

In mei 2013, alweer bijna een jaar geleden dus, kondigde de minister van infrastructuur en milieu aan dat Rijkswaterstaat (RWS) landelijk 40 fte moet bezuinigen op de bediening van bruggen en sluizen.

Kort na het verschijnen van mijn eerdere column over dit onderwerp (overigens niet dankzij mijn column – dat zou te veel eer zijn), is in september 2013 in het Bestuurlijk Overleg Meerjarenprogramma Infrastructuur, Ruimte en Transport (BO MIRT) tussen de minister en de gedeputeerden van provincies afgesproken dat versobering hand in hand zou moeten gaan met een plan voor de toekomst.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Doorpakken | NT

Doorpakken

In mei 2013, alweer bijna een jaar geleden dus, kondigde de minister van infrastructuur en milieu aan dat Rijkswaterstaat (RWS) landelijk 40 fte moet bezuinigen op de bediening van bruggen en sluizen.

Kort na het verschijnen van mijn eerdere column over dit onderwerp (overigens niet dankzij mijn column - dat zou te veel eer zijn), is in september 2013 in het Bestuurlijk Overleg Meerjarenprogramma Infrastructuur, Ruimte en Transport (BO MIRT) tussen de minister en de gedeputeerden van provincies afgesproken dat versobering hand in hand zou moeten gaan met een plan voor de toekomst.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu