Column – Shortsea shipping zit in de lift

Shortsea

Midden in de crisis kwam de Nederlandse rederij Wagenborg Shipping met het nieuws dat het een nieuwe roro-dienst is begonnen tussen de havens van Riga in Letland en Oxelösund in Zweden, iets ten zuiden van Stockholm. Betonelementen en bouwmaterialen zijn de belangrijkste stroom, naast hout, containers en projectlading. Dit bericht is om vier redenen interessant.

Bart Kuipers

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Column – Shortsea shipping zit in de lift | NT

Column – Shortsea shipping zit in de lift

Shortsea

Midden in de crisis kwam de Nederlandse rederij Wagenborg Shipping met het nieuws dat het een nieuwe roro-dienst is begonnen tussen de havens van Riga in Letland en Oxelösund in Zweden, iets ten zuiden van Stockholm. Betonelementen en bouwmaterialen zijn de belangrijkste stroom, naast hout, containers en projectlading. Dit bericht is om vier redenen interessant.

Bart Kuipers

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu