Doorpakken na pleisters plakken

TON & teu

Je hoeft de vakmedia niet eens zo nauwgezet bij te houden om te zien dat logistieke ketens mondiaal voor flinke uitdagingen blijven staan. Op Schiphol-Zuidoost zagen we in oktober flinke congestie die we moeilijk konden verklaren vanuit de luchtvrachtvolumes op dat moment. We zagen files en lange wachtrijen met vrachtwagens op de meest onverwachte momenten van de dag. Om te voorkomen dat de luchtvrachtketen helemaal vast zou lopen, zijn de ketenspelers actief en constructief met elkaar in gesprek gegaan.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 17,00 10,20 per login / per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk aanbieding

Doorpakken na pleisters plakken | NT

Doorpakken na pleisters plakken

TON & teu

Je hoeft de vakmedia niet eens zo nauwgezet bij te houden om te zien dat logistieke ketens mondiaal voor flinke uitdagingen blijven staan. Op Schiphol-Zuidoost zagen we in oktober flinke congestie die we moeilijk konden verklaren vanuit de luchtvrachtvolumes op dat moment. We zagen files en lange wachtrijen met vrachtwagens op de meest onverwachte momenten van de dag. Om te voorkomen dat de luchtvrachtketen helemaal vast zou lopen, zijn de ketenspelers actief en constructief met elkaar in gesprek gegaan.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen