Groundhog Day corona-logistiek

column

Tweede kerstdag zal het alweer een jaar geleden zijn dat een vrachtwagen van H.Essers kwam voorrijden bij het distributiecentrum van logistiek bedrijf Movianto in Oss om de eerste lading coronavaccins te bezorgen. Het begin van het einde van de coronapandemie, zo was destijds de verwachting, de gedachte of op zijn minst de hoop in heel Europa, want trucks van H.Essers reden die dag vanuit België overal naartoe om de prikcampagne een jump-start te geven. Vervolgens bleven de vaccins in Nederland nog een tijdje in de vriezer liggen en groeide in de loop der weken de kritiek. Waarom was heel Europa al aan het prikken en bleef het hier bij zorgvuldige voorbereidingen?

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Groundhog Day corona-logistiek | NT

Groundhog Day corona-logistiek

column

Tweede kerstdag zal het alweer een jaar geleden zijn dat een vrachtwagen van H.Essers kwam voorrijden bij het distributiecentrum van logistiek bedrijf Movianto in Oss om de eerste lading coronavaccins te bezorgen. Het begin van het einde van de coronapandemie, zo was destijds de verwachting, de gedachte of op zijn minst de hoop in heel Europa, want trucks van H.Essers reden die dag vanuit België overal naartoe om de prikcampagne een jump-start te geven. Vervolgens bleven de vaccins in Nederland nog een tijdje in de vriezer liggen en groeide in de loop der weken de kritiek. Waarom was heel Europa al aan het prikken en bleef het hier bij zorgvuldige voorbereidingen?

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen