Een nieuwe visie nodig voor Schiphol Cargo

TON & teu

Onlangs verscheen in de NRC een opiniestuk waarin wordt gesteld dat de KLM in de huidige vorm geen toekomst meer heeft. Ofschoon in het artikel niets wordt vermeld over luchtvracht, staan er wat mij betreft wel relevante opmerkingen in, zoals de waarneming dat de nationale luchtvaartmaatschappij al jarenlang ‘een sleets politiek spel met technologische innovatie speelt om de illusie te wekken dat haar netwerkmodel een toekomst heeft’. Onze nationale luchtvaartpolitiek baseren op de KLM, iets wat we sinds de oprichting van de airline in 1919 gedaan hebben, is niet meer van deze tijd.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Een nieuwe visie nodig voor Schiphol Cargo | NT

Een nieuwe visie nodig voor Schiphol Cargo

TON & teu

Onlangs verscheen in de NRC een opiniestuk waarin wordt gesteld dat de KLM in de huidige vorm geen toekomst meer heeft. Ofschoon in het artikel niets wordt vermeld over luchtvracht, staan er wat mij betreft wel relevante opmerkingen in, zoals de waarneming dat de nationale luchtvaartmaatschappij al jarenlang ‘een sleets politiek spel met technologische innovatie speelt om de illusie te wekken dat haar netwerkmodel een toekomst heeft’. Onze nationale luchtvaartpolitiek baseren op de KLM, iets wat we sinds de oprichting van de airline in 1919 gedaan hebben, is niet meer van deze tijd.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu