Mark Harbers negeert de impact op vracht (column)

Ton & Teu

Als je de stapel bijlages doorneemt bij de Hoofdlijnenbrief Schiphol die minister Mark Harbers (Infrastructuur) recent naar de Tweede Kamer stuurde, dan valt op dat in die stukken veel aandacht is voor de gevolgen van de winstgevendheid van de luchthaven zelf, voor de main carrier KLM en andere bedrijven actief in de luchtvaart en voor de bereikbaarheid van Nederland voor passagiers.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Mark Harbers negeert de impact op vracht (column) | NT

Mark Harbers negeert de impact op vracht (column)

Ton & Teu

Als je de stapel bijlages doorneemt bij de Hoofdlijnenbrief Schiphol die minister Mark Harbers (Infrastructuur) recent naar de Tweede Kamer stuurde, dan valt op dat in die stukken veel aandacht is voor de gevolgen van de winstgevendheid van de luchthaven zelf, voor de main carrier KLM en andere bedrijven actief in de luchtvaart en voor de bereikbaarheid van Nederland voor passagiers.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen