Geen stok zonder wortel (commentaar)

Commentaar
Na lang wachten en veel aandringen heeft demissionair minister Barbara Visser van Infrastructuur vorige week het wetsvoorstel voor de vrachtwagenheffing naar de Tweede Kamer gestuurd. Hoewel het goed is dat daardoor meer duidelijkheid is gekomen over de precieze plannen van het kabinet, ligt in de Kamerbrief ook een bittere pil verscholen. Voordat goed en wel is begonnen met de implementatie, rijzen de kosten reeds de pan uit en zullen honderden miljoenen in mindering worden gebracht op het verduurzamingsgeld dat het kabinet de sector als wortel had voorgehouden.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Geen stok zonder wortel (commentaar) | NT

Geen stok zonder wortel (commentaar)

Commentaar
Na lang wachten en veel aandringen heeft demissionair minister Barbara Visser van Infrastructuur vorige week het wetsvoorstel voor de vrachtwagenheffing naar de Tweede Kamer gestuurd. Hoewel het goed is dat daardoor meer duidelijkheid is gekomen over de precieze plannen van het kabinet, ligt in de Kamerbrief ook een bittere pil verscholen. Voordat goed en wel is begonnen met de implementatie, rijzen de kosten reeds de pan uit en zullen honderden miljoenen in mindering worden gebracht op het verduurzamingsgeld dat het kabinet de sector als wortel had voorgehouden.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu