‘Lubbers speelt Champions League’

NT Oliebollen special 2021

Complex transport & logistics. One solution. Lubbers. Dat staat prominent op de website van Lubbers Logistics Group. Maarten Bedaf en Pascal Lammerts van Bueren verklaren het zelfvertrouwen van het in acht landen gevestigde bedrijf nader.

Deze Brand Story is afkomstig uit de NT Oliebollen Special 2021
‘We spelen Champions League’, trekt Lammerts van Bueren de vergelijking met voetbal. ‘Dat heeft te maken met de complexe niches zoals bijvoorbeeld de aerospace-sector waarin we actief zijn en met specialismes als radioactief en explosief materiaal. Daar komen wij echt uit de verf, daar komt onze hands on-mentaliteit om de hoek zetten.’ Bedaf, verantwoordelijk voor de commercie: ‘De complexiteit in transport, binnen alle industrieën en in alle uithoeken van de wereld. Dat kunnen wij.’

Dagelijkse kost

‘We zullen nooit de leider worden in sustainability en innovaties. Daar hebben de grote spelers veel meer middelen voor. Maar we willen wel een goede volger worden, zodát we een leider kunnen zijn in onze sectoren. Dat is bijvoorbeeld de energiesector, maar ook de maritieme. Daar willen we laten zien dat we net dat stukje extra doen. En daarbij kijken we natuurlijk wel naar zaken als duurzaamheid en innovatie.’

‘We willen de klant altijd in het midden van onze operatie houden. Samenwerken en verbinden door innovatie en complexe vraagstukken op een pragmatische wijze aanpakken. Als je een stuk van 4,20 breed, 2,80 hoog en 40 tot 60 ton zwaar op je vrachtwagen hebt staan, dan heb je het wel over iets. Maar voor ons is het dagelijkse kost’, stelt Lammerts van Bueren. ‘En dat geldt ook voor in een schip of een vliegtuig. Als je duidelijk hebt wat de vraag is, krijg je een boodschappenlijstje en dan is het denken in oplossingen.’ Bedaf: ‘We maken complexe vraagstukken gewoon of simpel.’

Brexit

Bedaf vervolgt: ‘Mede door de Brexit denken we meer in totaaloplossingen. We zijn dan ook een serieuze niche-speler voor high- en medium-end-producten van en naar het VK. We hebben daar ons eigen netwerk en hoeven ons daar dus niet terug te trekken, zoals andere spelers deden.’ Lammerts van Bueren: ‘Als we in 2029 100 jaar bestaan, hoop ik dat we de grootste niche-speler zijn. Ooit zijn we met één vrachtwagen begonnen, nu bedienen we de hele wereld.’

Kortom, zoals het ook op de Lubbers-site staat: ‘Hoe groot, zwaar of gevaarlijk uw transport is, wij regelen het’. En: ‘Waar ter wereld uw lading ook naartoe moet, wij zorgen ervoor. Snel, veilig en betrouwbaar.’

NT Oliebollen Special 2021

Deze Brand Story is afkomstig uit de NT Oliebollen Special 2021

‘Lubbers speelt Champions League’ | NT

‘Lubbers speelt Champions League’

NT Oliebollen special 2021

Complex transport & logistics. One solution. Lubbers. Dat staat prominent op de website van Lubbers Logistics Group. Maarten Bedaf en Pascal Lammerts van Bueren verklaren het zelfvertrouwen van het in acht landen gevestigde bedrijf nader.

Deze Brand Story is afkomstig uit de NT Oliebollen Special 2021
‘We spelen Champions League’, trekt Lammerts van Bueren de vergelijking met voetbal. ‘Dat heeft te maken met de complexe niches zoals bijvoorbeeld de aerospace-sector waarin we actief zijn en met specialismes als radioactief en explosief materiaal. Daar komen wij echt uit de verf, daar komt onze hands on-mentaliteit om de hoek zetten.’ Bedaf, verantwoordelijk voor de commercie: ‘De complexiteit in transport, binnen alle industrieën en in alle uithoeken van de wereld. Dat kunnen wij.’

Dagelijkse kost

‘We zullen nooit de leider worden in sustainability en innovaties. Daar hebben de grote spelers veel meer middelen voor. Maar we willen wel een goede volger worden, zodát we een leider kunnen zijn in onze sectoren. Dat is bijvoorbeeld de energiesector, maar ook de maritieme. Daar willen we laten zien dat we net dat stukje extra doen. En daarbij kijken we natuurlijk wel naar zaken als duurzaamheid en innovatie.’

‘We willen de klant altijd in het midden van onze operatie houden. Samenwerken en verbinden door innovatie en complexe vraagstukken op een pragmatische wijze aanpakken. Als je een stuk van 4,20 breed, 2,80 hoog en 40 tot 60 ton zwaar op je vrachtwagen hebt staan, dan heb je het wel over iets. Maar voor ons is het dagelijkse kost’, stelt Lammerts van Bueren. ‘En dat geldt ook voor in een schip of een vliegtuig. Als je duidelijk hebt wat de vraag is, krijg je een boodschappenlijstje en dan is het denken in oplossingen.’ Bedaf: ‘We maken complexe vraagstukken gewoon of simpel.’

Brexit

Bedaf vervolgt: ‘Mede door de Brexit denken we meer in totaaloplossingen. We zijn dan ook een serieuze niche-speler voor high- en medium-end-producten van en naar het VK. We hebben daar ons eigen netwerk en hoeven ons daar dus niet terug te trekken, zoals andere spelers deden.’ Lammerts van Bueren: ‘Als we in 2029 100 jaar bestaan, hoop ik dat we de grootste niche-speler zijn. Ooit zijn we met één vrachtwagen begonnen, nu bedienen we de hele wereld.’

Kortom, zoals het ook op de Lubbers-site staat: ‘Hoe groot, zwaar of gevaarlijk uw transport is, wij regelen het’. En: ‘Waar ter wereld uw lading ook naartoe moet, wij zorgen ervoor. Snel, veilig en betrouwbaar.’

NT Oliebollen Special 2021

Deze Brand Story is afkomstig uit de NT Oliebollen Special 2021