Make it Happen nieuwe slogan havenstad Rotterdam

De Markt

De stad Rotterdam presenteerde maandag in Centraal Station de nieuwe slogan van de stad, Make it Happen. Hiermee wil de havenstad zich nationaal en internationaal beter gaan profileren.

‘World port World city’ verdwijnt nu als zogeheten pay-off van de gemeente.

De nieuwe slogan werd maandag onthuld door burgemeester Ahmed Aboutaleb, directeur Allard Castelein van het Havenbedrijf, collegevoorzitter Pauline van der Meer Mohr van de Erasmus Universiteit en directeur Ron Voskuilen van Rotterdam Partners, de organisatie die economie van de havenstad promoot. Het is voor de eerste keer dat de gemeente, de universiteit en het havenbedrijf gezamenlijk dezelfde slogan gaan voeren.

Zij stellen dat Make it Happen de typisch Rotterdamse mentaliteit weerspiegelt en laat zien waar stad, haven en inwoners voor staan: pionieren, grenzen verleggen en no-nonsense: ‘Deze unieke samenwerking heeft als doel het aantrekken en behouden van hoogopgeleiden, bedrijven, handel, bezoekers en inwoners.’

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een abonnement af

Start abonnement

Reacties

En geen woord over de havenwerkers die de schepen lossen/laden! Deze mensen zijn dus niet belangrijk volgens het hbr en de burgemeester. Alleen hoogopgeleiden en de multinationals die de zakken vullen zijn weer eens belangrijker!

Geplaatst door: Gijs op
Make it Happen nieuwe slogan havenstad Rotterdam | NT

Make it Happen nieuwe slogan havenstad Rotterdam

De Markt

De stad Rotterdam presenteerde maandag in Centraal Station de nieuwe slogan van de stad, Make it Happen. Hiermee wil de havenstad zich nationaal en internationaal beter gaan profileren.

‘World port World city’ verdwijnt nu als zogeheten pay-off van de gemeente.

De nieuwe slogan werd maandag onthuld door burgemeester Ahmed Aboutaleb, directeur Allard Castelein van het Havenbedrijf, collegevoorzitter Pauline van der Meer Mohr van de Erasmus Universiteit en directeur Ron Voskuilen van Rotterdam Partners, de organisatie die economie van de havenstad promoot. Het is voor de eerste keer dat de gemeente, de universiteit en het havenbedrijf gezamenlijk dezelfde slogan gaan voeren.

Zij stellen dat Make it Happen de typisch Rotterdamse mentaliteit weerspiegelt en laat zien waar stad, haven en inwoners voor staan: pionieren, grenzen verleggen en no-nonsense: ‘Deze unieke samenwerking heeft als doel het aantrekken en behouden van hoogopgeleiden, bedrijven, handel, bezoekers en inwoners.’

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een abonnement af

Start abonnement

Reacties

En geen woord over de havenwerkers die de schepen lossen/laden! Deze mensen zijn dus niet belangrijk volgens het hbr en de burgemeester. Alleen hoogopgeleiden en de multinationals die de zakken vullen zijn weer eens belangrijker!

Geplaatst door: Gijs op