In de jaren 70 bij de HAT was Maarten een icon. De onbetwiste baas die uiteraard alles beter kon dan de rest.Hij ging door het vuur voor alles waar hij in geloofde en bovenal voor zijn personeel.Bij mijn eerste salaris in
1974 was er wat mis…na 2 minuten had ik het
verschil al in handen. Uit zijn eigen "knip"!
Maarten een prachtig verhaal het is precies zo als jij dit schrijft,heb altijd fijn onder jou mogen werken en met plezier veel succes.
He maarten. ik heb je verhaal gelezen.maar ik mis een ding dat je goed met de chauffeurs kon opschieten en de chauffeurs met jou. ik zou zo weer voor je willen rijden. ik stond in dubio of ik met je meeging naar schiphol Express maar heb het helaas niet gedaan.ik zat teveel in het ritme van de stad. waar ik met veel klanten een goede band mee had opgeboud.en ik werd al wat ouder.ik vond het wel erg dat je weg ging.wand ook jij ging door het vuur voor je chauffeurs. je weet dat ik nooit ziek was
In de jaren 70 bij de HAT was Maarten een icon. De onbetwiste baas die uiteraard alles beter kon dan de rest.Hij ging door het vuur voor alles waar hij in geloofde en bovenal voor zijn personeel.Bij mijn eerste salaris in
1974 was er wat mis…na 2 minuten had ik het
verschil al in handen. Uit zijn eigen "knip"!
Maarten een prachtig verhaal het is precies zo als jij dit schrijft,heb altijd fijn onder jou mogen werken en met plezier veel succes.
He maarten. ik heb je verhaal gelezen.maar ik mis een ding dat je goed met de chauffeurs kon opschieten en de chauffeurs met jou. ik zou zo weer voor je willen rijden. ik stond in dubio of ik met je meeging naar schiphol Express maar heb het helaas niet gedaan.ik zat teveel in het ritme van de stad. waar ik met veel klanten een goede band mee had opgeboud.en ik werd al wat ouder.ik vond het wel erg dat je weg ging.wand ook jij ging door het vuur voor je chauffeurs. je weet dat ik nooit ziek was