Security: Rederijen bang voor 100 procent scannen containers

Elke container die naar de Verenigde Staten wordt verscheept, moet in de buitenlandse vertrekhaven eerst worden gescand. Dat staat in de ontwerpwet ‘Sail Only if Scanned Act’ (SOS wet), die naar verwachting deze week wordt besproken in de commissie binnenlandse veiligheid van het Amerikaanse congres.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Wat een onzin, betalen we nu nóg niet genoeg???

Het wordt steeds gekker!!!

Geplaatst door: Wendy Visser op

De kilometerheffing bestaat al heel lang in de vorm van brandstofaccijns. Zware voertuigen verbruiken het meest, en betalen dus ook het meest.

Files in de spits worden veroorzaakt door het woon-werkverkeer. De belastingdienst weet nu al precies waar iedereen in Nederland woont en werkt. Waarom geen spitsheffing via de belastingdienst?

Geplaatst door: H. aan de Wiel op

Wat is nu logischer dan dat de kosten variabeler gemaakt worden. Nu worden we allemaal gestimuleerd om meer kilometers te maken. Immers hoe meer kilometers hoe lager de km/kostprijs.

Geplaatst door: Robert Tielbeke – Tielbeke Transport Lemelerveld op

Betalen voor rijden is natuurlijk beter dan voor het bezit, maar er moet wel een spitstoeslag bij, anders helpt het nog niets tegen de files.

Verder geld terug als je toch lang in de file staat!

Geplaatst door: Ben Radstaak op

Of het nu links of rechtsom is. Het kabinet komt toch aan zijn centen. Oplichters zijn het

Geplaatst door: Harry op

Mensen, Dit is gewoon het melkkoetje van de regering. maar het enige dat we eraan doen is klagen op allerlij fora dat we worden uitgemolken maar we kunnen ook eens een partijtje rotte eieren en tomaten kopen en ons daar mee uitleven op het Binnenhof. UITERAARD ZONDER EXCESSIEF GEWELD.

Geplaatst door: Marco Essenberg op

Eerst openbaar vervoer goed regelen en dan zien we wel weer.

Geplaatst door: T Mulder op
Security: Rederijen bang voor 100 procent scannen containers | NT

Security: Rederijen bang voor 100 procent scannen containers

Elke container die naar de Verenigde Staten wordt verscheept, moet in de buitenlandse vertrekhaven eerst worden gescand. Dat staat in de ontwerpwet ‘Sail Only if Scanned Act’ (SOS wet), die naar verwachting deze week wordt besproken in de commissie binnenlandse veiligheid van het Amerikaanse congres.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

Wat een onzin, betalen we nu nóg niet genoeg???

Het wordt steeds gekker!!!

Geplaatst door: Wendy Visser op

De kilometerheffing bestaat al heel lang in de vorm van brandstofaccijns. Zware voertuigen verbruiken het meest, en betalen dus ook het meest.

Files in de spits worden veroorzaakt door het woon-werkverkeer. De belastingdienst weet nu al precies waar iedereen in Nederland woont en werkt. Waarom geen spitsheffing via de belastingdienst?

Geplaatst door: H. aan de Wiel op

Wat is nu logischer dan dat de kosten variabeler gemaakt worden. Nu worden we allemaal gestimuleerd om meer kilometers te maken. Immers hoe meer kilometers hoe lager de km/kostprijs.

Geplaatst door: Robert Tielbeke – Tielbeke Transport Lemelerveld op

Betalen voor rijden is natuurlijk beter dan voor het bezit, maar er moet wel een spitstoeslag bij, anders helpt het nog niets tegen de files.

Verder geld terug als je toch lang in de file staat!

Geplaatst door: Ben Radstaak op

Of het nu links of rechtsom is. Het kabinet komt toch aan zijn centen. Oplichters zijn het

Geplaatst door: Harry op

Mensen, Dit is gewoon het melkkoetje van de regering. maar het enige dat we eraan doen is klagen op allerlij fora dat we worden uitgemolken maar we kunnen ook eens een partijtje rotte eieren en tomaten kopen en ons daar mee uitleven op het Binnenhof. UITERAARD ZONDER EXCESSIEF GEWELD.

Geplaatst door: Marco Essenberg op

Eerst openbaar vervoer goed regelen en dan zien we wel weer.

Geplaatst door: T Mulder op