Security: KLM controleert alle luchtvracht al

KLM is vorig jaar in alle stilte overgestapt op een volledige controle van alle uitgaande luchtvracht op de aanwezigheid van explosieven. De nationale luchtvaarmaatschappij KLM zet twaalf speciaal getrainde hondenteams van beveiliger Securitas Systems in om alle lading op explosieven te controleren.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 17,00 10,20 per login / per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk aanbieding

Reacties

Eindelijk iemand die begrijpt waar de schoen wringt nu alleen nog europa overtuigen.

Geplaatst door: Kees de Bruin op

Een voorstel kan natuurlijk zelden illegaal zijn…

Geplaatst door: Marnix op

Meer rust is meer diefstal en echte rust is slapen niet wachten tot je weer mag gaan rijden wachten wordt men moe van.

wie slaapt er nu 11 uur achter èèn stuk door niemand toch, een chauffeur heeft meestal genoeg aan ongeveer 6 uur en als je

moet wachten tot je weer mag gaan rijden ben je al lange tijd wakker.

Som1: 6uur slaap echte Rust.! 5 uur wachten tot je mag gaan werken. Rijden 9 uur, 1 uur pauze, laden lossen zeg 5 uur.

5 + 9+1+5 is 20 uur wakker en dan gebeuren juist de ongev

Geplaatst door: wimeuro int. chauffeur op

Gaat Fred zelf rijden… twaalf uur per dag of zo?

Geplaatst door: Ruud op

Goed idee, alleen zoals velen aangeeft kansloos.

Geplaatst door: Ronald op
Security: KLM controleert alle luchtvracht al | NT

Security: KLM controleert alle luchtvracht al

KLM is vorig jaar in alle stilte overgestapt op een volledige controle van alle uitgaande luchtvracht op de aanwezigheid van explosieven. De nationale luchtvaarmaatschappij KLM zet twaalf speciaal getrainde hondenteams van beveiliger Securitas Systems in om alle lading op explosieven te controleren.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Eindelijk iemand die begrijpt waar de schoen wringt nu alleen nog europa overtuigen.

Geplaatst door: Kees de Bruin op

Een voorstel kan natuurlijk zelden illegaal zijn…

Geplaatst door: Marnix op

Meer rust is meer diefstal en echte rust is slapen niet wachten tot je weer mag gaan rijden wachten wordt men moe van.

wie slaapt er nu 11 uur achter èèn stuk door niemand toch, een chauffeur heeft meestal genoeg aan ongeveer 6 uur en als je

moet wachten tot je weer mag gaan rijden ben je al lange tijd wakker.

Som1: 6uur slaap echte Rust.! 5 uur wachten tot je mag gaan werken. Rijden 9 uur, 1 uur pauze, laden lossen zeg 5 uur.

5 + 9+1+5 is 20 uur wakker en dan gebeuren juist de ongev

Geplaatst door: wimeuro int. chauffeur op

Gaat Fred zelf rijden… twaalf uur per dag of zo?

Geplaatst door: Ruud op

Goed idee, alleen zoals velen aangeeft kansloos.

Geplaatst door: Ronald op