Security: Volledige controle luchtvracht komt er toch

Eindelijk krijgt Edward Markey, het prominente democratisch lid van de Homeland Security Committee in het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden, zijn zin. Na acht vergeefse pogingen heeft het Congres deze maand ingestemd met het wetsvoorstel voor een volledige controle van vracht op springstoffen voor alle passagiersvluchten.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Waarom zou steinweg het beter of slechter doen dan ECT of APM

Grootste probleem met wat we nu hebben is de congestie. denk niet dat door de komst van Steinweg daaar verabdering in komt.

vind de vraagt dus irrelevant

Peter.

Geplaatst door: Peter de Jongh, op

Indien Steinweg zo’n slechte service zou geven waarom zouden zij zich dan zo stormachtig ontwikkelingen zowel nationaal als internationaal. En indien men het zo slecht zou doen hoe verklaar je dan die wachttijden want schijnbaar heb je dan toch erg veel klanten.

Geplaatst door: E. de Reus op

Er is niet goed opgelet bij Economie denk ik.

ECT is de grooste containerstuwadoor en lijkt soms een monopolie te hebben.

Steinweg groeit nu in de containeroverslag waardoor juist het monopolie van ECT verdwijnt.

Goede ontwikkeling lijkt me.

Daarnaast zal Steinweg mi. ook een open oog hebben voor bulk en breakbulk.

Waardoor die sector nog een beetje behouden wordt.

Wat betreft de wachttijden, als je jasje te krap wordt kost het meer tijd hem aan en uit te trekken. Dat lijkt me log

Geplaatst door: Willem op

Voor de Rotterdamse haven zou een waardige tegenspeler van de ECT een vooruitgang kunnen zijn. Echter is hier de vraag of Steinweg dan ook niet een monopolie positie verwerft in de Rotterdamse haven.

Geplaatst door: N. van Balen op

zolang Steinweg zich echt richt op de klanten en niet dezelfde weg als ECT opgaat is dit een goede ontwikkeling.

Geplaatst door: Rob Brekelmans-Transforium Company Support op

Slechte ontwikkeling. Steinweg wordt alsmaar groter en groter in Rotterdam.

Een dergelijke dominante speler in de haven is niet goed voor de concurrentie en de marktwerking in het algemeen.

Geplaatst door: Humbert Laprade op

een goede ontwikkeling dat er meer mogelijkheden voor de container overslag in de rotterdamse haven komt. Echter of dit het juiste bedrijf is weet ik niet.

Geplaatst door: Paul op
Security: Volledige controle luchtvracht komt er toch | NT

Security: Volledige controle luchtvracht komt er toch

Eindelijk krijgt Edward Markey, het prominente democratisch lid van de Homeland Security Committee in het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden, zijn zin. Na acht vergeefse pogingen heeft het Congres deze maand ingestemd met het wetsvoorstel voor een volledige controle van vracht op springstoffen voor alle passagiersvluchten.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

Waarom zou steinweg het beter of slechter doen dan ECT of APM

Grootste probleem met wat we nu hebben is de congestie. denk niet dat door de komst van Steinweg daaar verabdering in komt.

vind de vraagt dus irrelevant

Peter.

Geplaatst door: Peter de Jongh, op

Indien Steinweg zo’n slechte service zou geven waarom zouden zij zich dan zo stormachtig ontwikkelingen zowel nationaal als internationaal. En indien men het zo slecht zou doen hoe verklaar je dan die wachttijden want schijnbaar heb je dan toch erg veel klanten.

Geplaatst door: E. de Reus op

Er is niet goed opgelet bij Economie denk ik.

ECT is de grooste containerstuwadoor en lijkt soms een monopolie te hebben.

Steinweg groeit nu in de containeroverslag waardoor juist het monopolie van ECT verdwijnt.

Goede ontwikkeling lijkt me.

Daarnaast zal Steinweg mi. ook een open oog hebben voor bulk en breakbulk.

Waardoor die sector nog een beetje behouden wordt.

Wat betreft de wachttijden, als je jasje te krap wordt kost het meer tijd hem aan en uit te trekken. Dat lijkt me log

Geplaatst door: Willem op

Voor de Rotterdamse haven zou een waardige tegenspeler van de ECT een vooruitgang kunnen zijn. Echter is hier de vraag of Steinweg dan ook niet een monopolie positie verwerft in de Rotterdamse haven.

Geplaatst door: N. van Balen op

zolang Steinweg zich echt richt op de klanten en niet dezelfde weg als ECT opgaat is dit een goede ontwikkeling.

Geplaatst door: Rob Brekelmans-Transforium Company Support op

Slechte ontwikkeling. Steinweg wordt alsmaar groter en groter in Rotterdam.

Een dergelijke dominante speler in de haven is niet goed voor de concurrentie en de marktwerking in het algemeen.

Geplaatst door: Humbert Laprade op

een goede ontwikkeling dat er meer mogelijkheden voor de container overslag in de rotterdamse haven komt. Echter of dit het juiste bedrijf is weet ik niet.

Geplaatst door: Paul op