Security: ‘Ruil known shipper in voor honden’

DHL Global Forwarding pleit voor een volledige controle met speurhonden van alle uitgaande luchtvrachtstromen in Nederland op explosieven.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Vandaag is een belangrijke dag in de hele wereld. Vandaag vragen wij aandacht voor het milieu en de bedreiging van ons en onze planeet als wij doorgaan met vervuilen.

Ik weet best dat Al Gore in zijn spannende film even vergeten was dat Nederland dijken heeft en dat die onderhouden worden. Dat onderlopen van het land valt dus wel erg mee. Ik weet ook best dat het merendeel van de concertgangers gewoon voor de muziek komt en de rest op de koop toe neemt en ik weet ook best dat iedere nieuwe maa

Geplaatst door: Ron de Boer, Lafayette Forwarders op

Daar zijn we weer met het befaamde spreekwoord “Gelijke Monniken, Gelijke Kappen” eerst de personen dieselauto’s aanpakken en nu is de vervoerssector aan de beurt. Echter heeft de politiek nu eens de kans om de BPM, Accijnzen etc. etc. eens mooi te benutten via een subsidieregeling aan dit soort milieuspelletjes en de consument c.q. vervoerssector eens niet de dupe te laten worden ! Politiek Den Haag….doe je best ! en laat je eens van de goede kant zien.

Geplaatst door: Hans de Bruijn op

De economische en partijpolitieke rethoriek in deze discussie is indrukwekkender dan de geboden oplossingen. Veel priet-praat of milieu voor mij persoonlijk, het bedrijf of haven waar ik werk al dan niet belangrijk is en mijn portemonnee raakt. Milieu is een onderwerp dat boven iedere discussie staat want zonder leefbaar milieu is geen bestaan mogelijk. Milieu is allesomvattend en er bestaat geen keuzemogelijkheid of we wel of niet een leefbaar mileu willen. Milieu heeft helaas veel te maken met

Geplaatst door: willem-jan peineman op

We willen met z’n allen wel gebruik maken van het gemak van een supermarkt om de hoek van de woning, maar er mogen geen vrachtwagens bij om ze te bevoorraden…als de schappen echter leeg raken is het Leiden in Last; hypocrisie ten top als je ook nog eens bedenkt dat bezitters van een personenauto (vele malen groter in aantal en die zo hard klagen over de vrachtwagens) het liefst IN de winkels parkeren, staat mijn verstand stil bij wat er als ‘normalisering’ wordt gezien in dit land dat van rege

Geplaatst door: muurbloempje op

Grote jongens schuiven met auto’s, lokaal een verbetering voor het milieu maar nationaal niet. Wie blijft er over: de kleine ondernemer die niet in staat is te schuiven met auto’s of voortijdig te vervangen….. Drankenhandels rijden meestal minder dan 20000 km/jr met een auto dus die gaat zomaar 10 tot 15 jaar mee. Toch zuur als je nog niet voldoende hebt kunnen afschrijven en wel al moet vervangen! Heineken kan dit oplossen, maar die kleine onafhankelijke drankenhandelaar met zijn brede en bij

Geplaatst door: Arnold op

Nu nog aardgas of nog beter lng truck’s. Indien aardgas, dan graag 100 % aardgas en niet 80 % aardgas aangelengd met 20 % rommelgas. Waarom in Noorwegen en Duitsland wel 100 % aardgas en in nederland 20 % rommelgas bijmengen ? Henkl.

Geplaatst door: henk op
Security: ‘Ruil known shipper in voor honden’ | NT

Security: ‘Ruil known shipper in voor honden’

DHL Global Forwarding pleit voor een volledige controle met speurhonden van alle uitgaande luchtvrachtstromen in Nederland op explosieven.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Vandaag is een belangrijke dag in de hele wereld. Vandaag vragen wij aandacht voor het milieu en de bedreiging van ons en onze planeet als wij doorgaan met vervuilen.

Ik weet best dat Al Gore in zijn spannende film even vergeten was dat Nederland dijken heeft en dat die onderhouden worden. Dat onderlopen van het land valt dus wel erg mee. Ik weet ook best dat het merendeel van de concertgangers gewoon voor de muziek komt en de rest op de koop toe neemt en ik weet ook best dat iedere nieuwe maa

Geplaatst door: Ron de Boer, Lafayette Forwarders op

Daar zijn we weer met het befaamde spreekwoord “Gelijke Monniken, Gelijke Kappen” eerst de personen dieselauto’s aanpakken en nu is de vervoerssector aan de beurt. Echter heeft de politiek nu eens de kans om de BPM, Accijnzen etc. etc. eens mooi te benutten via een subsidieregeling aan dit soort milieuspelletjes en de consument c.q. vervoerssector eens niet de dupe te laten worden ! Politiek Den Haag….doe je best ! en laat je eens van de goede kant zien.

Geplaatst door: Hans de Bruijn op

De economische en partijpolitieke rethoriek in deze discussie is indrukwekkender dan de geboden oplossingen. Veel priet-praat of milieu voor mij persoonlijk, het bedrijf of haven waar ik werk al dan niet belangrijk is en mijn portemonnee raakt. Milieu is een onderwerp dat boven iedere discussie staat want zonder leefbaar milieu is geen bestaan mogelijk. Milieu is allesomvattend en er bestaat geen keuzemogelijkheid of we wel of niet een leefbaar mileu willen. Milieu heeft helaas veel te maken met

Geplaatst door: willem-jan peineman op

We willen met z’n allen wel gebruik maken van het gemak van een supermarkt om de hoek van de woning, maar er mogen geen vrachtwagens bij om ze te bevoorraden…als de schappen echter leeg raken is het Leiden in Last; hypocrisie ten top als je ook nog eens bedenkt dat bezitters van een personenauto (vele malen groter in aantal en die zo hard klagen over de vrachtwagens) het liefst IN de winkels parkeren, staat mijn verstand stil bij wat er als ‘normalisering’ wordt gezien in dit land dat van rege

Geplaatst door: muurbloempje op

Grote jongens schuiven met auto’s, lokaal een verbetering voor het milieu maar nationaal niet. Wie blijft er over: de kleine ondernemer die niet in staat is te schuiven met auto’s of voortijdig te vervangen….. Drankenhandels rijden meestal minder dan 20000 km/jr met een auto dus die gaat zomaar 10 tot 15 jaar mee. Toch zuur als je nog niet voldoende hebt kunnen afschrijven en wel al moet vervangen! Heineken kan dit oplossen, maar die kleine onafhankelijke drankenhandelaar met zijn brede en bij

Geplaatst door: Arnold op

Nu nog aardgas of nog beter lng truck’s. Indien aardgas, dan graag 100 % aardgas en niet 80 % aardgas aangelengd met 20 % rommelgas. Waarom in Noorwegen en Duitsland wel 100 % aardgas en in nederland 20 % rommelgas bijmengen ? Henkl.

Geplaatst door: henk op