MSC Napoli: Schadeclaims naderen 100 miljoen grens Verladers hebben al voor bijna 100 miljoen dollar aan schadeclaims neergelegd bij de eigenaar van de MSC Napoli. - Stuur een e-mail 5 februari 2007 00:00 TwitterFacebookLinkedIn Dit artikel verder lezen? Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen. Bekijk de abonnementen Bent u al abonnee van NT ? Inloggen
12 april 2024 11:54 Nieuw systeem Japanse oplossing voor heikel methaanprobleem lng-schepen De Japanse rederij Mitsui OSK Lines (MOL) heeft samen met de eveneens Japanse ondernemingen Hitachi Zosen (industrieel be...
11 april 2024 11:13 Straat van Hormuz Iran waarschuwt: ‘zo nodig’ sluiten we levensader wereldwijde oliehandel af Iran kan als het dat nodig acht makkelijk de Straat van Hormuz afsluiten, de zeestraat waar grofweg een kwart van de were...
10 april 2024 12:35 Doorgang voor 40 schepen per dag Panamakanaal: ‘Bij maandenlange regen is in 2025 alles weer normaal’ In Panama komt het regenseizoen eraan en als de weergoden daarin hun beste beentje voor zetten, moet het Panamakanaal in ...
10 april 2024 11:57 aanvaring 'Dali' ‘Geen aanwijzingen dat Baltimore-drama een aanslag was’ Er zijn volgens de Amerikaanse autoriteiten en volgens scheepvaartdeskundigen geen aanwijzingen dat het instorten van de ...
09 april 2024 11:30 Tegelijkertijd veel nieuwbouw Oude schepen varen langer door, nu heel weinig schepen naar de sloop De scheepvaartsector brengt de laatste acht maanden opmerkelijk weinig schepen naar de sloop: het slopen van bulk-, tanke...
09 april 2024 10:48 Noordzee-Veiligheidspact Zes Noordzeelanden gaan samen onderwaterinfra beveiligen Zes landen langs de Noordzee gaan samen de energie- en telecommunicatie-infrastructuur in de Noordzee beter beveiligen vi...
De klapcontainer zal: – altijd op de verkeerde locatie leeg ter beschikking zijn – wat geberut er met de lege chassis, wagons of binnenvaart slots? – wegen de investeringen en de handlingkosten op tegen mogelijke besparingen? Ik betwijfel dat.
Gaat niets worden, als hij beschadigd gaat hij niet meer open of dicht. Denk dat hij zijn geld mooi kwijt is.
Ben benieuwd hoe de ontwerper al deze praktijkproblemen denkt te gaan oplossen, als hij zo overtuigd is van dit idee.
De klapcontainer zal:
– altijd op de verkeerde locatie leeg ter beschikking zijn
– wat geberut er met de lege chassis, wagons of binnenvaart slots?
– wegen de investeringen en de handlingkosten op tegen mogelijke besparingen? Ik betwijfel dat.
Gaat niets worden, als hij beschadigd gaat hij niet meer open of dicht.
Denk dat hij zijn geld mooi kwijt is.
Ben benieuwd hoe de ontwerper al deze praktijkproblemen denkt te gaan oplossen, als hij zo overtuigd is van dit idee.
van Nus slaat de spijker op z’n kop – leuk voor
de tekentafel echter de praktijk is helaas anders