Ik vrees dat het gebruik van Reachstackers een vroegtijdig eind van deze ‘innovatie’ gaat betekenen. Deze veelgebrukte container handlers worden door de bestuurders met grote regelmaat in de zijkant van de containers ‘geparkeerd’ om zo goed opgelijnd te staan voor het handlen van containers in een stack. De wielen boren zich dan bijkans in de zijkant en de resultaten zijn bij vele stalen dozen te zien: flinke deuken halverwege de containers. Dit zal ongetwijfeld negatieve effecten hebben op het
Een oude vinding in een nieuw jasje gestoken,
ik ben bang dat het deze keer ook niets gaat
worden. Maar het zal zeker hier en daar kunnen werken.
laten we die containers eens goed testen,worden 5 hoog gestackt op de terminals,dus 4 x een container erop zetten van met 25 ton inhoud,kijken of die piano scharnieren het houden,denk het nietdus dat betekend dat de terminal ze overal op de bovenste stackpositie moeten zetten en geloof niet dat ze daarop zitten te wachten is te omslachtig allemaal in de tijd van de schepen zo snel mogelijk lossen en laden,het beladen van schepen zal ook niet goed komen,gaat 9 hoog het ruim in,dus mogen weer niet
Is oud nieuws, was er al 30 jaar geleden volkomen mislukt, kan ik wel een boek over schrijven.
Vrees dat ook deze container een stille dood gaat sterven net als de container voor auto’s te vervoeren met speciaal frame erin, en de container met gootjes in de vloer voor papier rollen enz.
Dit materiaal is gewoon te kwetsbaar.
wat te doen als container beschadigd wordt en je hem niet meer op kan vouwen, want zo zachtjes wordt er niet mee omgegaan op de terminals
ben het volledige met de heer van Nus eens!
Ik vrees dat het gebruik van Reachstackers een vroegtijdig eind van deze ‘innovatie’ gaat betekenen. Deze veelgebrukte container handlers worden door de bestuurders met grote regelmaat in de zijkant van de containers ‘geparkeerd’ om zo goed opgelijnd te staan voor het handlen van containers in een stack. De wielen boren zich dan bijkans in de zijkant en de resultaten zijn bij vele stalen dozen te zien: flinke deuken halverwege de containers. Dit zal ongetwijfeld negatieve effecten hebben op het
Een oude vinding in een nieuw jasje gestoken,
ik ben bang dat het deze keer ook niets gaat
worden. Maar het zal zeker hier en daar kunnen werken.
laten we die containers eens goed testen,worden 5 hoog gestackt op de terminals,dus 4 x een container erop zetten van met 25 ton inhoud,kijken of die piano scharnieren het houden,denk het nietdus dat betekend dat de terminal ze overal op de bovenste stackpositie moeten zetten en geloof niet dat ze daarop zitten te wachten is te omslachtig allemaal in de tijd van de schepen zo snel mogelijk lossen en laden,het beladen van schepen zal ook niet goed komen,gaat 9 hoog het ruim in,dus mogen weer niet
Is oud nieuws, was er al 30 jaar geleden volkomen mislukt, kan ik wel een boek over schrijven.
Vrees dat ook deze container een stille dood gaat sterven net als de container voor auto’s te vervoeren met speciaal frame erin, en de container met gootjes in de vloer voor papier rollen enz.
Dit materiaal is gewoon te kwetsbaar.
wat te doen als container beschadigd wordt en je hem niet meer op kan vouwen, want zo zachtjes wordt er niet mee omgegaan op de terminals