Dit artikel verder lezen?
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Bent u al abonnee van NT ?
De traditionele afhandelaar is zeker niet afgeschreven. Dat zegt directeur Jeroen Giling van Skylink Handling Services. Hij ziet de gevolgen van het zelf afhandelen door netwerkexpediteurs als Panalpina niet als een specifieke zorg voor de eigen sector.
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Werklozen genoeg in dit land 300.000!!!!!
Niemand wil chauffeur worden,ja wel begrijpelijk als je een pittige opleiding moet volgen en tig maal examen moet doen.conclusie chauffeurs diploma afschaffen en de rijopleiding zwaarder maken en het probleem lost zichzelf op
Wanneer wordt Den Haag eens wakker en schaft men het chauffeursdiploma af?Het blijkt namelijk dat mensen geen zin zin hebben om vier maal examen te doen voor een laag betaalde baan. Laat de Polen maar komen!
Als je als chauf.€8.00 netto verdiend per uur is het dan leuk om overuren te maken
als je er dan € 7.00 voor deze krijgt?
Dat tekort aan chauffeurs toon dat nu eens werkelijk aan. Zet nu eens hier op internet een lijst met vacatures.
Ik zoek al enige tijd en bijvoorbeeld op de site van het CWI werk.nl zie ik hoofdzakelijk alleen uitzendbureau’s werven en dikwijls zie je op die manier dezelfde vacature terug bij 2 a 3 verschillende uitzendbureau’s en dat wil dus niet zeggen dat er opeens 3 openstaande vacatures zijn.
Als de CAO in het binnenlands wegvervoer een stuk aantrekkelijker zou zijn en ik de uren die ik moet wachten bij die klote DC`s gewoon betaald kreeg was ik gewoon chauffeur gebleven. 16 uur per dag werken en maar 14 uur betaald krijgen vind ik zeer slecht!!
als ik diesel met 12cent korting aanbied gaan ze nog naar de concurent die maar 9 cent korting geeft.tr.bedr.zijn dom.
De prijzen zullen alleen omhoog gaan, als er het betreffende transport, geen interresse bestaat voor oost-eurpeesche vervoerders. Noem bijv. binnenlandse distributie.