Brenner-spoortunnel niet klaar voor 2020

Brenner Basistunnel, de groep die verantwoordelijk is voor de bouw van de 64 kilometer lange spoortunnel onder de Brennerpas in de Alpen, tussen Oostenrijk en Italië, heeft aangekondigd dat de tunnel pas tegen 2020/2022 in gebruik genomen zal kunnen worden. De vorige Oostenrijkse regering had nog 2015 als datum van ingebruikname vooropgesteld. De kostprijs van de tunnel wordt momenteel op 6 mrd EUR geraamd, exclusief financieringskosten en inflatie.

Brenner Basistunnel, de groep die verantwoordelijk is voor de bouw van de 64 kilometer lange spoortunnel onder de Brennerpas in de Alpen, tussen Oostenrijk en Italië, heeft aangekondigd dat de tunnel pas tegen 2020/2022 in gebruik genomen zal kunnen worden. De vorige Oostenrijkse regering had nog 2015 als datum van ingebruikname vooropgesteld. De kostprijs van de tunnel wordt momenteel op 6 mrd EUR geraamd, exclusief financieringskosten en inflatie.

Brenner-spoortunnel niet klaar voor 2020 | NT

Brenner-spoortunnel niet klaar voor 2020

Brenner Basistunnel, de groep die verantwoordelijk is voor de bouw van de 64 kilometer lange spoortunnel onder de Brennerpas in de Alpen, tussen Oostenrijk en Italië, heeft aangekondigd dat de tunnel pas tegen 2020/2022 in gebruik genomen zal kunnen worden. De vorige Oostenrijkse regering had nog 2015 als datum van ingebruikname vooropgesteld. De kostprijs van de tunnel wordt momenteel op 6 mrd EUR geraamd, exclusief financieringskosten en inflatie.

Brenner Basistunnel, de groep die verantwoordelijk is voor de bouw van de 64 kilometer lange spoortunnel onder de Brennerpas in de Alpen, tussen Oostenrijk en Italië, heeft aangekondigd dat de tunnel pas tegen 2020/2022 in gebruik genomen zal kunnen worden. De vorige Oostenrijkse regering had nog 2015 als datum van ingebruikname vooropgesteld. De kostprijs van de tunnel wordt momenteel op 6 mrd EUR geraamd, exclusief financieringskosten en inflatie.