Dit artikel verder lezen?
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Bent u al abonnee van NT ?
De grote spoorwegmaatschappijen in Europa willen dat de EU-landen tot 2020 ruim 145 miljard euro investeren in zes speciale lijnen. Bovenaan de prioriteitenlijst staat de lijn Rotterdam-Genua via Zwitserland, waarvan de Betuweroute deel uitmaakt. Dat wordt in Europa de belangrijkste en snelst groeiende corridor als de spoorwegen hun zin krijgen.
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
De veroorzaker moet opdraaien voor de kosten !
helemaal mee eens ,maar juist de rederijen/cargadoors moeten hun verantwoordelijkheid maar eens nemen en tonen.de ect is geen partij voor ons expediteurs e/o ontvangers ergo die kontraktpartijen moeten dan hun partner maar aanspreken en de klanten die weer gebruik hebben gemaakt van hun diensten compenseren, immers die keuze van terminal operator is zelf gemaakt door de rederijen en niet door de ontvangende partijen. ook is deze terminal performance een uitermate slechte promotie voor en over de
Wanprestatie mag niet positief beloond worden. Simpel, de vervuiler betaald.
ECT heeft dit zelf weten te veroorzaken door invoering van een niet goed getest systeem. Waarom dan expediteurs / verladers straffen de rotzooi door ECT veroorzaakt?
ECT moet geheel verantwoordelijk gehouden voor de geleden schade aan wacht uren en vervolg kosten.
Systemen dien eerst goed te draaien voor dat het 100 procent meedraaid.
realiseert ect zich effect voor de rotterdamse haven en druk op het wegtransport voor de gehele sector.
het is tevens niet voor het eerst, blijkbaar weinig geleerd of…
Degene die de vertragingen veroorzaakt moet ook opdraaien voor de daar door ontstane kosten. Dit principe geldt door de hele supply-chain, dus zal ook moeten gelden voor de ECT.