Husa stapt uit spoorvervoer

Husa Transportation van ondernemer Rob van Gansewinkel, de enig overgebleven Nederlandse lange afstandsspoorvervoerder, stopt met het rijden van treinen.

De zogenoemde tractie-activiteiten van werkmaatschappij HTRS worden beëindigd. Van Gansewinkel benadrukt dat de logistieke activiteiten van de ongeveer 230 werknemers tellende groep worden voortgezet en uitgebouwd.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

@w.brouwer.

Hoe wil je goederentreinen van bijvoorbeeld Geleen naar Duitsland over de betuwe route rijden? En zo zijn er nog wel meerdere routes die niet over de betuweroute kunnen rijden.

En dan nog, wat was er eerder, het spoor of het huis? Volgens mij worden er op diverse plekken nog steeds wijken naast het spoor gebouwd. Dom of niet?

Maar ik snap het wel, binnenvaart is uw boterham.

Geplaatst door: D op

Brouwer slaat plank mis. Ik woon aan het spoor en geniet van boten. Overlast is waar je zelf voor kiest. Spoor en water liggen al langer dan wij leven.

Geplaatst door: aad op

Dhr Brouwer doet me denken aan een oud gezegde;
De beste stuurlui staan aan wal.

Geplaatst door: Bert de Wit op

Dhr Brouwer is het bewijs van een oud en wijs gezegde;
De beste stuurlui staan aan wal.

Geplaatst door: Bert de Wit op

En wat weet w.brouwer daarvan? Husa Transportation ríjdt ook op de Betuweroute. Mensen die langs het spoor wonen kiezen daar zelf voor, het spoor ligt er (muv Betuweroute) al een tijdje hè.. Uit je reacties blijkt dat je totaal geen kennis van zaken hebt. Binnenvaart is vele malen trager, waardoor transporten veel langer onderweg zijn. Vervoer over het spoor is juist de toekomst. Blijkbaar heb je liever meer vrachtwagens op de weg, wat meer files betekend. Domme instelling als je het m

Geplaatst door: V op

prima ontwikkeling: weg met goederentreinen , lawaai en scheuren in huizen. faciliteer binnenvaart ,daar heeft niemand last van.
Goederentreinen : alleen op Betuweroute!

Geplaatst door: w.brouwer op

De binnenvaart veroorzaakt geen enkele schade aan aanwonenden. Dit in tegenstelling tot aanwonenden van goederenspoorlijnen die scheuren in huizen en veel lawaai hebben.
Goederentreinen alleen op Bewuweroute en binnenvaart verder faciliteren dient de strategie voor nederland te zijn.
hoe meer binnenvaart hoe beter.
goederentreinen: achterhaalde manier van transport.

Geplaatst door: w.brouwer op
Husa stapt uit spoorvervoer | NT

Husa stapt uit spoorvervoer

Husa Transportation van ondernemer Rob van Gansewinkel, de enig overgebleven Nederlandse lange afstandsspoorvervoerder, stopt met het rijden van treinen.

De zogenoemde tractie-activiteiten van werkmaatschappij HTRS worden beëindigd. Van Gansewinkel benadrukt dat de logistieke activiteiten van de ongeveer 230 werknemers tellende groep worden voortgezet en uitgebouwd.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

@w.brouwer.

Hoe wil je goederentreinen van bijvoorbeeld Geleen naar Duitsland over de betuwe route rijden? En zo zijn er nog wel meerdere routes die niet over de betuweroute kunnen rijden.

En dan nog, wat was er eerder, het spoor of het huis? Volgens mij worden er op diverse plekken nog steeds wijken naast het spoor gebouwd. Dom of niet?

Maar ik snap het wel, binnenvaart is uw boterham.

Geplaatst door: D op

Brouwer slaat plank mis. Ik woon aan het spoor en geniet van boten. Overlast is waar je zelf voor kiest. Spoor en water liggen al langer dan wij leven.

Geplaatst door: aad op

Dhr Brouwer doet me denken aan een oud gezegde;
De beste stuurlui staan aan wal.

Geplaatst door: Bert de Wit op

Dhr Brouwer is het bewijs van een oud en wijs gezegde;
De beste stuurlui staan aan wal.

Geplaatst door: Bert de Wit op

En wat weet w.brouwer daarvan? Husa Transportation ríjdt ook op de Betuweroute. Mensen die langs het spoor wonen kiezen daar zelf voor, het spoor ligt er (muv Betuweroute) al een tijdje hè.. Uit je reacties blijkt dat je totaal geen kennis van zaken hebt. Binnenvaart is vele malen trager, waardoor transporten veel langer onderweg zijn. Vervoer over het spoor is juist de toekomst. Blijkbaar heb je liever meer vrachtwagens op de weg, wat meer files betekend. Domme instelling als je het m

Geplaatst door: V op

prima ontwikkeling: weg met goederentreinen , lawaai en scheuren in huizen. faciliteer binnenvaart ,daar heeft niemand last van.
Goederentreinen : alleen op Betuweroute!

Geplaatst door: w.brouwer op

De binnenvaart veroorzaakt geen enkele schade aan aanwonenden. Dit in tegenstelling tot aanwonenden van goederenspoorlijnen die scheuren in huizen en veel lawaai hebben.
Goederentreinen alleen op Bewuweroute en binnenvaart verder faciliteren dient de strategie voor nederland te zijn.
hoe meer binnenvaart hoe beter.
goederentreinen: achterhaalde manier van transport.

Geplaatst door: w.brouwer op