Alle seinen nog op rood voor IJzeren Rijn

3RX

Sinds de laatste vrachttrein ruim dertig jaar geleden over de IJzeren Rijn denderde, proberen vooral de Vlaamse autoriteiten nieuw leven te blazen in de goederenlijn tussen Antwerpen en het Duitse Ruhrgebied. Ofschoon uit alle onderzoeken blijkt dat de lijn zwaar verlieslatend zou zijn, welke variant je ook kiest, hopen de Belgen toch nog op de goedkoopste variant, ‘3RX’. Maar waarom eigenlijk? 

IJzeren Rijn
Foto: NT/John Versleijen

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Alle seinen nog op rood voor IJzeren Rijn | NT

Alle seinen nog op rood voor IJzeren Rijn

3RX

Sinds de laatste vrachttrein ruim dertig jaar geleden over de IJzeren Rijn denderde, proberen vooral de Vlaamse autoriteiten nieuw leven te blazen in de goederenlijn tussen Antwerpen en het Duitse Ruhrgebied. Ofschoon uit alle onderzoeken blijkt dat de lijn zwaar verlieslatend zou zijn, welke variant je ook kiest, hopen de Belgen toch nog op de goedkoopste variant, ‘3RX’. Maar waarom eigenlijk? 

IJzeren Rijn
Foto: NT/John Versleijen

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu