Stadsdistributie: Het leed dat binnenstedelijke bevoorrading heet

Venstertijden en roetfilterconvenanten maken het bevoorraden van de binnenstad steeds lastiger. Regels om de distributie in goede banen te leiden lijken niet veel effect te hebben.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

we moeten de auto,s eens een week op pad laten staan, eens kijken wat er gebeurt maar dat zal wel nooit gebeuren.eens zien of die kantoor kneuzen dan nog zoveel praats hebben ik kijk er naar uit!

Geplaatst door: henk op

het word tyd dat ze de loonen aanpassen we verdienen zeker 3 euro te weinig per hr

Geplaatst door: lucas gorissen op

Om nogmaals mijn mening te geven nadat ik een heleboel meer meningen gezien heb, het volgende. Aan al die mensen en ik neem aan dat dit de chauffeurs zijn, die ons vertellen dat wij als manager niet ons werk doen om alles door te belasten heb ik nieuws. De tijd dat de klant nog kijkt naar service en kwaliteit is geweest en komt misschien weer, maar voorlopig gaat het nog steeds om de prijs en die wordt door onze oosterburen behoorlijk naar beneden gehaald. Daarbij komen die vaak ook nog met nieu

Geplaatst door: Tatjana op

Aan diegene die zeggen dat de transportsector eerst moet investeren in materieel en dat dan pas na een jaartje of anderhalf, wanneer deze situatie nog steeds van kracht is(de financiele voorspoed), de werknemers aan de beurt zijn. Zodat de werkgevers tijd hebben om hun zaakjes op orde te krijgen….

Als je nu je zaakjes niet op orde hebt, dan heb je dat over anderhalf jaar ook niet! Ga maar lekker nieuw materieel kopen en onderhandel er dan ook maar een cursus bulgaars bij, want die polen doen

Geplaatst door: kiepkip op

laat ze afblijven van de 150% op zaterdag

Geplaatst door: wilco op

Juist nu is het de beurt aan de werknemers en de wergevers moeten maar eens luisteren naar de vakbond!

Geplaatst door: janvanbeerendonk@home.nl op
Stadsdistributie: Het leed dat binnenstedelijke bevoorrading heet | NT

Stadsdistributie: Het leed dat binnenstedelijke bevoorrading heet

Venstertijden en roetfilterconvenanten maken het bevoorraden van de binnenstad steeds lastiger. Regels om de distributie in goede banen te leiden lijken niet veel effect te hebben.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

we moeten de auto,s eens een week op pad laten staan, eens kijken wat er gebeurt maar dat zal wel nooit gebeuren.eens zien of die kantoor kneuzen dan nog zoveel praats hebben ik kijk er naar uit!

Geplaatst door: henk op

het word tyd dat ze de loonen aanpassen we verdienen zeker 3 euro te weinig per hr

Geplaatst door: lucas gorissen op

Om nogmaals mijn mening te geven nadat ik een heleboel meer meningen gezien heb, het volgende. Aan al die mensen en ik neem aan dat dit de chauffeurs zijn, die ons vertellen dat wij als manager niet ons werk doen om alles door te belasten heb ik nieuws. De tijd dat de klant nog kijkt naar service en kwaliteit is geweest en komt misschien weer, maar voorlopig gaat het nog steeds om de prijs en die wordt door onze oosterburen behoorlijk naar beneden gehaald. Daarbij komen die vaak ook nog met nieu

Geplaatst door: Tatjana op

Aan diegene die zeggen dat de transportsector eerst moet investeren in materieel en dat dan pas na een jaartje of anderhalf, wanneer deze situatie nog steeds van kracht is(de financiele voorspoed), de werknemers aan de beurt zijn. Zodat de werkgevers tijd hebben om hun zaakjes op orde te krijgen….

Als je nu je zaakjes niet op orde hebt, dan heb je dat over anderhalf jaar ook niet! Ga maar lekker nieuw materieel kopen en onderhandel er dan ook maar een cursus bulgaars bij, want die polen doen

Geplaatst door: kiepkip op

laat ze afblijven van de 150% op zaterdag

Geplaatst door: wilco op

Juist nu is het de beurt aan de werknemers en de wergevers moeten maar eens luisteren naar de vakbond!

Geplaatst door: janvanbeerendonk@home.nl op