Transport per vrachtwagen in 13 dagen van China naar Polen

Internationaal transport

In recordtijd van 13 dagen heeft Alblas Int. Transport een vrachtwagen laten rijden vanuit China, via de zijderoute naar Polen. Dat is met laden en lossen ongeveer net zo lang als dezelfde reis per trein over de nieuwe Zijderoute.

Alblas, TIR, transport

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Heeft U nu al mogelijkheden per truck van Antwerpen naar Guangzhou/China?

Geplaatst door: Cleve & Zonen BV, Rotterdam op

Prachtig hoor, zo’n actie. De verladers kunnen zelf kiezen of / hoe ze het milieu laten meewegen. Uiteindelijk wordt alle transport steeds transparanter. De consument krijgt ook steeds meer inzicht waar het vandaan komt. Bij de fabrikanten in China is milieutechnisch waarschijnlijk ook wel nog wat winst te behalen.

Geplaatst door: Ton Put op

Dergelijk transport over de weg zou moeten verboden worden, of zo zwaar belast dat dit zo weinig mogelijk wordt uitgevoerd. Langere afstanden zouden enkel nog mogen toegelaten zijn via spoorwegen en/of vaarwegen. Het is duidelijk dat de transport nog lang niet genoeg belast wordt voor de negatieve ecologisch en economische impact die ze hebben op onze wegen.

Geplaatst door: burger op
Transport per vrachtwagen in 13 dagen van China naar Polen | NT

Transport per vrachtwagen in 13 dagen van China naar Polen

Internationaal transport

In recordtijd van 13 dagen heeft Alblas Int. Transport een vrachtwagen laten rijden vanuit China, via de zijderoute naar Polen. Dat is met laden en lossen ongeveer net zo lang als dezelfde reis per trein over de nieuwe Zijderoute.

Alblas, TIR, transport

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Heeft U nu al mogelijkheden per truck van Antwerpen naar Guangzhou/China?

Geplaatst door: Cleve & Zonen BV, Rotterdam op

Prachtig hoor, zo’n actie. De verladers kunnen zelf kiezen of / hoe ze het milieu laten meewegen. Uiteindelijk wordt alle transport steeds transparanter. De consument krijgt ook steeds meer inzicht waar het vandaan komt. Bij de fabrikanten in China is milieutechnisch waarschijnlijk ook wel nog wat winst te behalen.

Geplaatst door: Ton Put op

Dergelijk transport over de weg zou moeten verboden worden, of zo zwaar belast dat dit zo weinig mogelijk wordt uitgevoerd. Langere afstanden zouden enkel nog mogen toegelaten zijn via spoorwegen en/of vaarwegen. Het is duidelijk dat de transport nog lang niet genoeg belast wordt voor de negatieve ecologisch en economische impact die ze hebben op onze wegen.

Geplaatst door: burger op