Wegvervoer in 2022: het wordt duurder, het moet duurzamer

Vooruitblik

2022 begint geheel anders dan 2021. Een jaar geleden was de verwachting dat het wegvervoer zich geleidelijk zou herstellen van de eerste coronaschok en in ‘rustig vaarwater’ terecht zou komen. Dat herstel kwam er, maar kunnen we spreken van rustig vaarwater? De zorgen over het inzakken van de volumes hebben nu plaatsgemaakt voor hoofdbrekens over capaciteitstekorten, almaar stijgende kosten en volatiliteit in de markt. En dat blijft in 2022 nog wel even zo.

Right hand side Evening Traffic on the A12 Motorway through the Veluwe forest. One of the Busiest highways in the Netherlands

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 17,00 10,20 per login / per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk aanbieding

Wegvervoer in 2022: het wordt duurder, het moet duurzamer | NT

Wegvervoer in 2022: het wordt duurder, het moet duurzamer

Vooruitblik

2022 begint geheel anders dan 2021. Een jaar geleden was de verwachting dat het wegvervoer zich geleidelijk zou herstellen van de eerste coronaschok en in ‘rustig vaarwater’ terecht zou komen. Dat herstel kwam er, maar kunnen we spreken van rustig vaarwater? De zorgen over het inzakken van de volumes hebben nu plaatsgemaakt voor hoofdbrekens over capaciteitstekorten, almaar stijgende kosten en volatiliteit in de markt. En dat blijft in 2022 nog wel even zo.

Right hand side Evening Traffic on the A12 Motorway through the Veluwe forest. One of the Busiest highways in the Netherlands

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen