‘Snelle overstap naar nieuwe tacho leidt tot enorm hoge kosten’

Interview

Wie weleens over de grens komt met zijn vrachtwagen en nog geen slimme tachograaf heeft, moet opschieten. Trucks met een digitale of analoge tacho moeten voor het einde van dit jaar voorzien zijn van een smart tacho 2. ‘En de werkplaatsen zitten overvol’, weet Erik Busser, tachograafspecialist bij brancheorganisatie Transport en Logistiek Nederland (TLN).

Erik Busser is bij TLN de specialist op het gebied van de digitale/smart tachograaf en rij- en rusttijden. Foto: TLN

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

‘Snelle overstap naar nieuwe tacho leidt tot enorm hoge kosten’ | NT

‘Snelle overstap naar nieuwe tacho leidt tot enorm hoge kosten’

Interview

Wie weleens over de grens komt met zijn vrachtwagen en nog geen slimme tachograaf heeft, moet opschieten. Trucks met een digitale of analoge tacho moeten voor het einde van dit jaar voorzien zijn van een smart tacho 2. ‘En de werkplaatsen zitten overvol’, weet Erik Busser, tachograafspecialist bij brancheorganisatie Transport en Logistiek Nederland (TLN).

Erik Busser is bij TLN de specialist op het gebied van de digitale/smart tachograaf en rij- en rusttijden. Foto: TLN

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu