FAQ – NT in 2023

 

Waarom krijg ik geen wekelijkse krant meer?

De wereld om ons heen verandert in rap tempo. Als Nieuwsblad Transport doen we er alles aan om u zo snel en compleet mogelijk van het laatste nieuws uit de transport en logistieke sector te voorzien. Dat doen we iedere dag via NT.nl waar we bovenop het nieuws zitten. Het geschreven nieuws van vandaag is morgen alweer oud. We kiezen daarom voor de focus op NT.nl waar we u iedere dag voorzien van alle nieuws uit de sector met altijd tijdens de lunch de dagelijkse nieuwsbrief. Voor de verdiepende verhalen en achtergronden, ontvangt u Nieuwsblad Transport als maandblad op de deurmat. Deze verhalen verschijnen overigens ook online. Bovendien verkleinen we met een maandelijkse uitgave onze CO2 footprint fors.

Wat is het verschil tussen de krant en het magazine?

Aan het merk Nieuwsblad Transport verandert niets. Het blijft uw vertrouwde medium voor alle nieuws en achtergronden uit de transport en logistieke sector, met de focus op de nieuwsvoorziening via NT.nl. Waar u tot nu toe wekelijks de papieren en digitale krant ontving, ontvangt u vanaf 2023 eens in de maand zowel online als fysiek een extra dik maandblad met daarin nog meer verdiepingen, analyses, interviews en achtergronden. Van wekelijks 20 pagina’s, naar maandelijks een blad met minimaal 68 pagina’s. Met nog meer ruimte voor thema’s en dossiers. 

Dus voor het laatste nieuws kan ik altijd op NT.nl terecht?

Ja, voor het laatste nieuws, duiding, achtergronden en interviews kunt u altijd terecht op NT.nl.

Wat verandert er aan de abonnementsprijs?

De nieuwsvoorziening blijft hetzelfde, er verandert daarmee niets aan uw abonnementsprijs. 

Ik wil mijn abonnement wijzigen. Hoe doe ik dat?

Kijk voor alle opties op de website. Stuur vervolgens een email naar klantenservice@promedia.nl met uw keuze. De klantenservice zal uw wijziging verder in behandeling nemen.

Ik kan niet meer inloggen, wat moet ik doen?

Wij adviseren u uw inloggegevens te resetten. Klik op NT.nl rechtsboven op ‘Inloggen’. Er verschijnt een venster en onder de oranje knop voor inloggen, staat ‘wachtwoord vergeten’. Klik hierop en u ontvangt vervolgens een mail via accounts@promedia.nl om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Ik ontvang niet dagelijks de nieuwsbrief. Hoe meld ik me hiervoor aan?

U kunt zich op NT.nl eenvoudig aanmelden voor de dagelijkse nieuwsbrief

Wie heeft bij ons toegang en op welk adres ontvangen wij de nieuwsbrief?

Dit kunt u terugvinden in My Promedia. Lukt het niet om in te loggen? Stuur dan een email naar de klantenservice via klantenservice@promedia.nl 

Ik heb alleen een print abonnement, wat nu?

Als abonnee voor NT Print ontvangt u naast het maandelijkse magazine ook inloggegevens voor NT.nl. Zo heeft u altijd toegang tot het laatste nieuws en de digitale editie van Nieuwsblad Transport. Uiterlijk 31 december 2022 ontvangt u uw inloggegevens in een aparte mail. Heeft u deze in 2023 nog niet ontvangen? Laat het ons weten via klantenservice@promedia.nl 

Wie heeft er bij ons een digitale licentie?

Dit kunt u terugvinden in de online omgeving My Promedia (mits u een beheerder bent van het abonnement) U kunt met dezelfde inloggegevens inloggen als NT.nl. Lukt het niet om in te loggen? Klik op ‘Forgot your password’ om vervolgens een nieuw wachtwoord in te stellen. Let op! Dit nieuwe wachtwoord geldt vervolgens voor alle websites van ProMedia waarvoor u een licentie heeft.

Leuk, ik wil graag adverteren, bij wie moet ik zijn?

Hier vindt u alle mogelijkheden. Laat uw contactgegevens achter, wij helpen u graag verder.

Ik heb nieuws, hoe kan ik de redactie bereiken?

U kunt de redactie het beste een email sturen via redactie@nt.nl 

Ik heb alleen online toegang. Kan ik het blad ook digitaal lezen?

Ja. Het magazine verschijnt maandelijks digitaal op NT.nl. 

Wat gebeurt er met Mainport Mail?

U kunt nog steeds de wekelijkse afvaartlijsten van Mainport Mail inzien. Deze worden opgenomen in de dagelijkse nieuwsbrief op donderdag. 

Ik heb een bedrijfsabonnement, hoe zit het bij mij?

Voor u verandert er niets. Uw medewerkers (afhankelijk van het type abonnement) hebben nog steeds toegang tot NT.nl. Wilt u maandelijks meer edities van Nieuwsblad Transport ontvangen of meer werknemers toevoegen aan het abonnement? Neem dan contact met ons op.

Kloppen mijn gegevens nog?

Uw accountgegevens kunt u wijzigen in de online omgeving My Promedia. Wilt u het afleveradres aanpassen voor levering van het magazine? Stuur dan een adreswijziging naar klantenservice@promedia.nl