ING: meer vracht over de weg, maar marges blijven flinterdun in 2024

'Omzet stijgt met 3%'

Er wordt dit jaar weer iets meer lading over de weg vervoerd dan in 2023. ING voorspelt een toename in volume van 0,5% en 3% meer omzet. Toch blijven de marges naar verwachting minimaal omdat de kosten voor transporteurs op alle fronten stijgen.

Rode vrachtwagen in Duitsland met trailer van Saarstahl
De onderhandelingspositie voor transporteurs is ongunstig doordat er een overschot aan capaciteit is. Foto: Vytautas Kielaitis / Shutterstock

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

ING: meer vracht over de weg, maar marges blijven flinterdun in 2024 | NT

ING: meer vracht over de weg, maar marges blijven flinterdun in 2024

'Omzet stijgt met 3%'

Er wordt dit jaar weer iets meer lading over de weg vervoerd dan in 2023. ING voorspelt een toename in volume van 0,5% en 3% meer omzet. Toch blijven de marges naar verwachting minimaal omdat de kosten voor transporteurs op alle fronten stijgen.

Rode vrachtwagen in Duitsland met trailer van Saarstahl
De onderhandelingspositie voor transporteurs is ongunstig doordat er een overschot aan capaciteit is. Foto: Vytautas Kielaitis / Shutterstock

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu