Franse MCI gebruikt Oostende voor zware vrachtzendingen

In november 1992 ontving de luchthaven van Oostende het op een na grootste vrachttoestel ter wereld. Het betrof een Antonov-124 die eigendom was van de Brits-Russische joint venture Heavylift-Volga Dnepr. Het toestel kwam twee gasturbines ophalen die bestemd waren voor een boorplatform van Total Austral in Vuurland. Het transport werd georganiseerd door het gespecialiseerde Franse expeditiebedrijf MCI, dat zijn hoofdkwartier heeft op Charles-de-Gaulle. Sales manager R.Caquais s

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Franse MCI gebruikt Oostende voor zware vrachtzendingen | NT

Franse MCI gebruikt Oostende voor zware vrachtzendingen

In november 1992 ontving de luchthaven van Oostende het op een na grootste vrachttoestel ter wereld. Het betrof een Antonov-124 die eigendom was van de Brits-Russische joint venture Heavylift-Volga Dnepr. Het toestel kwam twee gasturbines ophalen die bestemd waren voor een boorplatform van Total Austral in Vuurland. Het transport werd georganiseerd door het gespecialiseerde Franse expeditiebedrijf MCI, dat zijn hoofdkwartier heeft op Charles-de-Gaulle. Sales manager R.Caquais s

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu