Import-verkoop moet luchtvrachtbalans Quantas rechttrekken

De luchtvrachtmarkt Europa-Australie is erg zwak te noemen. De sanering van het Europese netwerk eind 1990, waarbij Amsterdam als bestemming werd geschrapt, is nog niet geheel voldoende geweest om Qantas er bovenop te helpen. De overheid, eigenaar van de Australische maatschappij, werkt er hard aan om de Australische luchtvaart door privatisering en liberalisering weer op het goede spoor te krijgen. Maar de economische realiteit maakt dat niet eenvoudig. De geringe koopkracht v

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Import-verkoop moet luchtvrachtbalans Quantas rechttrekken | NT

Import-verkoop moet luchtvrachtbalans Quantas rechttrekken

De luchtvrachtmarkt Europa-Australie is erg zwak te noemen. De sanering van het Europese netwerk eind 1990, waarbij Amsterdam als bestemming werd geschrapt, is nog niet geheel voldoende geweest om Qantas er bovenop te helpen. De overheid, eigenaar van de Australische maatschappij, werkt er hard aan om de Australische luchtvaart door privatisering en liberalisering weer op het goede spoor te krijgen. Maar de economische realiteit maakt dat niet eenvoudig. De geringe koopkracht v

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu