KALM AAN, DAN BREEKT HET LIJNTJE NIET

Het kostte anderhalf jaar voorbereiding, maar toen kon Rederij T. Muller uit Dordrecht dan eindelijk op weg met een bijzondere sleep. Een bijna 46 meter hoog produktieplatform, dat door Mercon Steel Structures werd gebouwd voor de Noorse oliemaatschappij Statoil, werd door vijf sleepboten op de zeeponton ‘Fairalp 2’ versleept van Gorinchem naar de Rotterdamse Maashaven. Onderweg moest het gevaarte verschillende bruggen en hoogspanningskabels passeren. Op de hoogspanningsleid

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

KALM AAN, DAN BREEKT HET LIJNTJE NIET | NT

KALM AAN, DAN BREEKT HET LIJNTJE NIET

Het kostte anderhalf jaar voorbereiding, maar toen kon Rederij T. Muller uit Dordrecht dan eindelijk op weg met een bijzondere sleep. Een bijna 46 meter hoog produktieplatform, dat door Mercon Steel Structures werd gebouwd voor de Noorse oliemaatschappij Statoil, werd door vijf sleepboten op de zeeponton ‘Fairalp 2’ versleept van Gorinchem naar de Rotterdamse Maashaven. Onderweg moest het gevaarte verschillende bruggen en hoogspanningskabels passeren. Op de hoogspanningsleid

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu