Aanschaftempo nieuwe modellen waanzin’

Luchtvrachttruckers vertonen zelfmoordneigingen, vindt Ulrich Flamming, managing directeur van zowel het Duitse Plane Trucking als Airliner GmbH. Het ijltempo waarin ondernemingen nieuwe truckvarianten aanschaffen is volgens hem alleen te karakteriseren met het woord ‘hysterie’. "Om de anderhalf jaar wordt er nu nieuw en groter materieel op de markt gegooid." Een modetrend die gefinancierd moet worden uit de steeds kleiner wordende winstmarge’s. ‘Der Wannsinn’ binnen een hele

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Aanschaftempo nieuwe modellen waanzin’ | NT

Aanschaftempo nieuwe modellen waanzin’

Luchtvrachttruckers vertonen zelfmoordneigingen, vindt Ulrich Flamming, managing directeur van zowel het Duitse Plane Trucking als Airliner GmbH. Het ijltempo waarin ondernemingen nieuwe truckvarianten aanschaffen is volgens hem alleen te karakteriseren met het woord ‘hysterie’. "Om de anderhalf jaar wordt er nu nieuw en groter materieel op de markt gegooid." Een modetrend die gefinancierd moet worden uit de steeds kleiner wordende winstmarge’s. ‘Der Wannsinn’ binnen een hele

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu