Dit artikel verder lezen?
De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:
Bent u al abonnee van NT ?
Een Amerikaanse commissie gaat bepalen of buitenlandse havens verplicht worden om binnen enkele jaren alle zeecontainers te inspecteren met röntgenscans.
De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:
Een doorslaand succes. Ik woon er vlak langs ( op amper 200m. ) dus heb er veel van gezien en meegekregen, en het zal zeer veel schelen aan vervoer over de A15. Ik snap zowiso niet waar al dat geklaag vandaan komt over de kosten…
Op termijn is dit erg goed voor de economie, is met schiphol en haven rotterdam ook het geval.
Ik volg de opleiding Manager Havenlogistiek op het Scheepvaart en Transport college te Rotterdam. We hebben daar veel over over gepraat maar iedereen is toch van mening dat het niet bijzonder wordt. Als je kijkt:
-Hoeveel procent er op dit moment met de rails vervoerd wordt.
-De hoeveelheid per keer die verscheept kan worden in tegenstelling tot de binnenvaartschepen.
Ik denk dat ze beter in de waterwegen kunnen investeren dan in een spoorweg. Dit zal ook wel aardig aan de prijs zi
Het idee van de Betuwelijn is prachtig, innovatief en economisch en milieukundig verantwoord. Er zijn echter grote bestuurlijke fouten gemaakt. Bij het maken van het beleid is geen rekening gehouden met Duitsland. Hier had veel beter overleg plaats moeten vinden. Daarnaast is de uitvoering van de betuwelijn en de bijbehorende prognoses dusdanig verkeerd ingeschat dat de economische gevolgen rampzalig zijn. De betuwelijn is op zichzelf een fantastisch ontwerp met veelal voordelen, maar de bestuur
Het huidige spoorwegnet kan de enorme volumegroei nu al niet meer aan, dus mijn mening laat zich raden!
Ben het helemaal met Albert eens. Wij moeten weer eens leren trots te zijn op ons staaltje werk ipv overal op af te geven. Dat lijkt haast onze nationale sport.
Doorslaand succes, zeker.! De mogelijkheden die de betuwelijn schept zullen zeker benut worden. Ik ben werkzaam in het wegtransport en hier zie ik iedere dag weer dat het tekort aan wielen én chauffeurs met de dag groter wordt. Ook wij zijn aan het orienteren om andere modaliteiten in de toekomst te gaan benutten, en dit geheel tegen onze “asfalt-cultuur” in. Wij sluiten echter de binnenvaart ook niet uit. Kijk over enkele jaren maar eens naar het rendement van de betuweroute, en doe deze poll d
We kunnen pas oordelen als de duitsers hun spooraansluiting op de Betuwelijn ook aanpassen ! dus laten we met zijn allen rustig afwachten en zien hoe alles gaat uitpakken.