Raeford: ‘Gsa’s moeten zich direct aan verladers verkopen’

AMSTERDAM – Ook voor de gsa’s is er een toekomst in een steeds meer verzadigde luchtvrachtmarkt. "Je moet dan wel alternatieven bieden buiten de bestaande mogelijkheden om en je niet te veel afhankelijk maken van enkele expediteurs en maatschappijen." Dat is het bedrijfscredo van Raeford Aviation Services (Benelux). Een gsa die ondanks zijn naam toch een puur Nederlandse BV is. Gelijktijdig spreidt de agent het zakelijk risico door als broker op te treden. "Je kunt wel stel

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Raeford: ‘Gsa’s moeten zich direct aan verladers verkopen’ | NT

Raeford: ‘Gsa’s moeten zich direct aan verladers verkopen’

AMSTERDAM – Ook voor de gsa’s is er een toekomst in een steeds meer verzadigde luchtvrachtmarkt. "Je moet dan wel alternatieven bieden buiten de bestaande mogelijkheden om en je niet te veel afhankelijk maken van enkele expediteurs en maatschappijen." Dat is het bedrijfscredo van Raeford Aviation Services (Benelux). Een gsa die ondanks zijn naam toch een puur Nederlandse BV is. Gelijktijdig spreidt de agent het zakelijk risico door als broker op te treden. "Je kunt wel stel

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu