Studie TU/VU: Ook zonder extra wegen nog veel te bereiken

DELFT – Gericht verkeersmanagement in het wegverkeer in Nederland levert een capaciteitswinst van de infrastructuur op van zo’n twintig procent. Dat zou moeten worden gerealiseerd door een optimale, gelijke snelheid voor alle verkeer van zeventig kilometer per uur op snelwegen, wisselrijstroken en geavanceerde geleidingssystemen.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Studie TU/VU: Ook zonder extra wegen nog veel te bereiken | NT

Studie TU/VU: Ook zonder extra wegen nog veel te bereiken

DELFT – Gericht verkeersmanagement in het wegverkeer in Nederland levert een capaciteitswinst van de infrastructuur op van zo’n twintig procent. Dat zou moeten worden gerealiseerd door een optimale, gelijke snelheid voor alle verkeer van zeventig kilometer per uur op snelwegen, wisselrijstroken en geavanceerde geleidingssystemen.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu