Duisburg wil intermodale draaischijf van Europa worden

Intermodaal denken is de eis voor de komende decennia. Geen enkele vervoersdrager zal in staat zijn alleen het groeiende goederenvolume te verwerken, de inspanningen van alle modaliteiten zijn vereist. Duisburg, de grootste binnenhaven ter wereld vertrouwt op intermodaal denken. Al jaren is de haven bezig te veranderen van overslaghaven voor traditionele lading als kolen en ertsen, naar overslaghaven voor andere ladingsoorten. Het toverwoord in het ‘klein’ Rotterdam aan de Rijn

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Duisburg wil intermodale draaischijf van Europa worden | NT

Duisburg wil intermodale draaischijf van Europa worden

Intermodaal denken is de eis voor de komende decennia. Geen enkele vervoersdrager zal in staat zijn alleen het groeiende goederenvolume te verwerken, de inspanningen van alle modaliteiten zijn vereist. Duisburg, de grootste binnenhaven ter wereld vertrouwt op intermodaal denken. Al jaren is de haven bezig te veranderen van overslaghaven voor traditionele lading als kolen en ertsen, naar overslaghaven voor andere ladingsoorten. Het toverwoord in het 'klein' Rotterdam aan de Rijn

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu