Dit artikel verder lezen?
Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector.
Bent u al abonnee van NT ?
De Mercedes-Benz Actros is tien jaar jong en aan zijn tweede generatie toe. Vier jaar geleden kreeg de cabine een grondige opknapbeurt richting meer chauffeurscomfort en vorig jaar werd de Power-Shift , een schakelautomaat van de nieuwe generatie, geïntroduceerd. We hebben een Actros type 1844 LS Euro 5 getest, die ermee was uitgerust.
Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector.
De kilometerheffing maakt het autorijden duurder dan het al is.
Die extra kosten zullen toch weer doorberekend moeten worden aan de klant. Uiteindelijk wordt iedereen hier slechter van.
TEGEN; ik ben niet overtuigd dat men in staat is om dit technisch voor elkaar te krijgen. Kijk naar alle grote projekten in NL, paspoort, betuwelijn, ov chipknip etc. steeds weer blijken er technische onvolkomenheden te zijn die het eidnresultaat negatief beinvloeden. Bovendien wordt hier een veel te groot deel van de opbrengst besteed aan de infrastructuur en de provider, kijk ook naar het mautsysteem in DE. Er is een structuur aanwezig om autogebruik te “prijzen” nl heffing op brandstoffen.
Absoluut tegen omdat wederom de auto als melkkoe fungeert voor de Nederlandse staat. Dit land wordt lanzaam aan zo duur dat normaal leven hier niet meer mogelijk is. Wij zijn met z’n allen alleen nog geld aan het ophoesten om andere zaken die veel te veel geld kosten in stand te houden dan wel te ontwikkelen. Het zou goed zijn als “wij” Nederlanders eens een vuist zouden maken richting de politiek. Totaal verknipte mensen die met dit soort plannen komen. Als al dat geld wat ze daarmee ophalen no
Omdat de consequenties van het kabinetsplan nog niet kunnen worden overzien. Op dit moment bevinden de plannen zich nog in de “proefballonnen” sfeer.
Gewoon de brandstof in europees verband lekker duur maken. Kan ik teminste doorrijden met m’n leasebak. Als je het niet kan betalen, ga lekker fietsen of harder werken.
absoluut tegen, oa omdat áls de kmheffing ingevoerd gaat worden, het zo makkelijk is voor de overheid om het steeds duurder te maken en dan kun je er niets meer aan doen. Begrotingstekort? Hoppa, cent per kilometer erbij!
Dit moeten we, zie ook de redenen van alle anderen hier die NEE zeggen tegen dit onzinnige, te dure plan, echt niet willen!
komt allen naar de manifestatie aanstaande zaterdag, nu het nog kan!
Er zijn nog steeds mensen die dromen, dat de files minder worden, geloof mij niemand staat voor zijn plezier in de file. Openbaar vervoer gratis? het meeste geld in dat openbaar vervoer is subsidie die de automobilist moet betalen, niet dat ( niet werkende ) OV pasje. CO2 verhaal heeft zichzelf al de nek omgedraaid net als die zure regen. Minder rijden?? ik zou wel willen, doe nu meer dan een ton per jaar en echt niet voor mijn lol maar als een bestelling even te laat aankomt vanwege file o.i.d.