Spoorvracht door Kanaaltunnel zal voor beveiliging moeten betalen

Tijdens de vergadering van 24 november zal de raad van bestuur van Réseau Ferré de France (RFF) beslissen over het bedrag van de beveiligingskosten van de treinen die door de Kanaaltunnel gaan.

De treinen die door de Kanaaltunnel willen rijden, moeten bij de transitzone van Fréthun stoppen om van locomotief te veranderen. Die plek van 1.000 meter lang en 100 m breed moet streng beveiligd worden tegen migranten die naar Engeland willen gaan en tegen mogelijke aanslagen.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Spoorvracht door Kanaaltunnel zal voor beveiliging moeten betalen | NT

Spoorvracht door Kanaaltunnel zal voor beveiliging moeten betalen

Tijdens de vergadering van 24 november zal de raad van bestuur van Réseau Ferré de France (RFF) beslissen over het bedrag van de beveiligingskosten van de treinen die door de Kanaaltunnel gaan.

De treinen die door de Kanaaltunnel willen rijden, moeten bij de transitzone van Fréthun stoppen om van locomotief te veranderen. Die plek van 1.000 meter lang en 100 m breed moet streng beveiligd worden tegen migranten die naar Engeland willen gaan en tegen mogelijke aanslagen.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu