DB ruikt zijn kans op oververhitte China-markt

Nieuwe Zijderoute

DB Cargo wil met een zelfstandig Chinees dochterbedrijf zijn transportcapaciteit op de tienduizend kilometer lange railcorridor tussen Europa en China vergroten tot een half miljoen containers per jaar in 2025, ofwel 150% meer dan er nu door de Duitse railgoederenvervoerder wordt getransporteerd op deze ‘Nieuwe Zijderoute’.

Baureihe TEM 2 bei DB Cargo Polska S.A., Nieuwe Zijderoute, spoorvervoer, goederentrein

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

DB ruikt zijn kans op oververhitte China-markt | NT

DB ruikt zijn kans op oververhitte China-markt

Nieuwe Zijderoute

DB Cargo wil met een zelfstandig Chinees dochterbedrijf zijn transportcapaciteit op de tienduizend kilometer lange railcorridor tussen Europa en China vergroten tot een half miljoen containers per jaar in 2025, ofwel 150% meer dan er nu door de Duitse railgoederenvervoerder wordt getransporteerd op deze ‘Nieuwe Zijderoute’.

Baureihe TEM 2 bei DB Cargo Polska S.A., Nieuwe Zijderoute, spoorvervoer, goederentrein

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu