HOGE-DRUKVAT VOOR AUSTRALIE

De ‘Taiko’ van Wilhelm Wilhelmsen laadde bij Seaport in de Brittanniehaven onlangs een bijzonder vrachtje voor Sydney: een bij Scholz in het Ruhrgebied gebouwd hoge-drukvat voor het impregneren van hout. Het 110 ton wegende gevaarte, dat per lichter uit Duitsland naar Rotterdam was gebracht, moest met een kraan van Mammoet aan boord worden getakeld. Volgens Nederlands agent van Wilhelm Wilhelmsen, Cornelder, verliep de hele manoeuvre echter uitstekend. (Foto: J. Krayenbosch)

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

HOGE-DRUKVAT VOOR AUSTRALIE | NT

HOGE-DRUKVAT VOOR AUSTRALIE

De ‘Taiko’ van Wilhelm Wilhelmsen laadde bij Seaport in de Brittanniehaven onlangs een bijzonder vrachtje voor Sydney: een bij Scholz in het Ruhrgebied gebouwd hoge-drukvat voor het impregneren van hout. Het 110 ton wegende gevaarte, dat per lichter uit Duitsland naar Rotterdam was gebracht, moest met een kraan van Mammoet aan boord worden getakeld. Volgens Nederlands agent van Wilhelm Wilhelmsen, Cornelder, verliep de hele manoeuvre echter uitstekend. (Foto: J. Krayenbosch)

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu