Gammele Duitse infrastructuur: trucks moeten langzamer rijden

Op steeds meer delen van het wegennet van Noordrijn-Westfalen moet vrachtverkeer langzaam rijden wegens de slechte staat van de infrastructuur.

Op de A44 tussen knooppunt Olpe-Süd en Eckenhagen mag sinds kort over een lengte van negen kilometer met vrachtauto’s slechts zestig kilometer per uur worden gereden.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Gammele Duitse infrastructuur: trucks moeten langzamer rijden | NT

Gammele Duitse infrastructuur: trucks moeten langzamer rijden

Op steeds meer delen van het wegennet van Noordrijn-Westfalen moet vrachtverkeer langzaam rijden wegens de slechte staat van de infrastructuur.

Op de A44 tussen knooppunt Olpe-Süd en Eckenhagen mag sinds kort over een lengte van negen kilometer met vrachtauto’s slechts zestig kilometer per uur worden gereden.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu