E-commerce wordt steeds meer A(ir)-commerce

stijgend ladingaanbod

De rol van e-commerce in de luchtvracht is door de coronacrisis in een stroomversnelling gekomen. ‘Wat normaliter tien jaar zou hebben geduurd is nu in amper negentig dagen bereikt’, stelt analist Ludwig Hausmann van adviesbureau McKinsey & Co op een recent webinar van de IATA waarin het stijgend ladingaanbod uit de e-commerce als bron van inkomsten voor de luchtvaartmaatschappijen werd belicht.

Pakketvracht, luchtvracht
Foto: Shutterstock

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

E-commerce wordt steeds meer A(ir)-commerce | NT

E-commerce wordt steeds meer A(ir)-commerce

stijgend ladingaanbod

De rol van e-commerce in de luchtvracht is door de coronacrisis in een stroomversnelling gekomen. ‘Wat normaliter tien jaar zou hebben geduurd is nu in amper negentig dagen bereikt’, stelt analist Ludwig Hausmann van adviesbureau McKinsey & Co op een recent webinar van de IATA waarin het stijgend ladingaanbod uit de e-commerce als bron van inkomsten voor de luchtvaartmaatschappijen werd belicht.

Pakketvracht, luchtvracht
Foto: Shutterstock

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu