GEVAARLIJKE GOEDEREN: grotere eenheden in luchtvaart

Tien tot twaalf procent van alle luchtvracht gaat als gevaarlijk goed de lucht in. Dat aandeel stijgt door een verscherping van de regelgeving en de vergroting van de wereldeconomie. Daarom werd dan ook in Miami in januari voor het eerst een congres gehouden door de IATA om na te gaan hoe alle partijen in de luchtvrachtbranche moeten omgaan met de steeds grotere hoeveelheden. De trend daarbij is onmiskenbaar dat ook de luchtvaart grotere verpakkingseenheden zal moeten acceptere

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

GEVAARLIJKE GOEDEREN: grotere eenheden in luchtvaart | NT

GEVAARLIJKE GOEDEREN: grotere eenheden in luchtvaart

Tien tot twaalf procent van alle luchtvracht gaat als gevaarlijk goed de lucht in. Dat aandeel stijgt door een verscherping van de regelgeving en de vergroting van de wereldeconomie. Daarom werd dan ook in Miami in januari voor het eerst een congres gehouden door de IATA om na te gaan hoe alle partijen in de luchtvrachtbranche moeten omgaan met de steeds grotere hoeveelheden. De trend daarbij is onmiskenbaar dat ook de luchtvaart grotere verpakkingseenheden zal moeten acceptere

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu