een Verre-Oostendienst die niet op het Verre Oosten adverteert

De vrachten voor verschepingen naar het Verre Oosten zijn zo laag, dat steeds meer rederijen er voor zullen kiezen de lange en toch nog steeds belangijke route tussen Europa en de oostelijke delen van Azie in stukjes te hakken. Dat verwacht in ieder geval Hans Smulders, lijnmanager Norasia van het Rotterdamse cargadoorskantoor Kuyper, Van Dam & Smeer. Op ieder afzonderlijk stukje valt namelijk meer te verdienen dan op het geheel. Smulders geeft een voorbeeld: voor sommige versc

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

een Verre-Oostendienst die niet op het Verre Oosten adverteert | NT

een Verre-Oostendienst die niet op het Verre Oosten adverteert

De vrachten voor verschepingen naar het Verre Oosten zijn zo laag, dat steeds meer rederijen er voor zullen kiezen de lange en toch nog steeds belangijke route tussen Europa en de oostelijke delen van Azie in stukjes te hakken. Dat verwacht in ieder geval Hans Smulders, lijnmanager Norasia van het Rotterdamse cargadoorskantoor Kuyper, Van Dam & Smeer. Op ieder afzonderlijk stukje valt namelijk meer te verdienen dan op het geheel. Smulders geeft een voorbeeld: voor sommige versc

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu